Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 269+600 – км 275+100 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці (с. Гуменці). Коригування.
Major repair of principal motor road arrangement of an additional stripes to rise on the section km 269+600 - km 275+100 motor road H-03 Zhytomyr - Chernivtsi (s. Humentsi). Adjustment.
Major repair of principal motor road arrangement of an additional stripes to rise on the section km 269+600 - km 275+100 motor road H-03 Zhytomyr - Chernivtsi (s. Humentsi). Adjustment.
Очікувана вартість
190 381 217,00 UAH
UA-2017-10-25-001727-b ● 48f498fb2ecc48068cea3792d0a3ee4a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77 |
Контактна особа: |
Вальчук Катерина Юріївна 380382783250 tenderhm@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine |
National ID: | 25879878 |
Contact point: |
Valchuk Katerina 380382783250 tenderhm@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 25 жовтня 2017 17:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2017 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2017 15:00 |
Очікувана вартість: | 190 381 217,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 761 524,87 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,40% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 450000 UAH |
Publication date: | 25 жовтня 2017 17:06 |
Enquiries until: | 17 листопада 2017 15:00 |
Complaints submission until: | до 23 листопада 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 листопада 2017 15:00 |
Information
Estimated total value: | 190 381 217 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 761 525 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,40 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 269+600 – км 275+100 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці (с. Гуменці). Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Major repair of principal motor road arrangement of an additional stripes to rise on the section km 269+600 - km 275+100 motor road H-03 Zhytomyr - Chernivtsi (s. Humentsi). Adjustment.
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2017 17:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2017 17:13 |
Частина 4.pdf | |
25 жовтня 2017 17:13 |
Частина 3.pdf | |
25 жовтня 2017 17:13 |
Частина 2.pdf | |
25 жовтня 2017 17:13 |
Частина 1.pdf | |
25 жовтня 2017 17:13 |
Проект договору.pdf | |
25 жовтня 2017 17:13 |
ТД Н-03 км 269 - км 275 с. Гуменці 42І8.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційний критерій: "Досвід виконання аналогічного договору"
Дата подання: 14 листопада 2017 11:11
Дата відповіді: 14 листопада 2017 14:54
Поясніть, чому період виконання аналогічного договору встановлено з 2012 по 2016 рік, а не включає також поточний 2017 рік? Така вимога є дискримінаційною, оскільки обмежує право на участь у тендері Підрядників, які мають досвід виконання аналогічного (-их) договору (-ів) у 2017 році.
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативними документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору. Лист Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) №822/1/9.3-5 від 14.04.2017 року зазначено: «рекомендує при проведені публічних закупівель», а саме: «2. Кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних робіт» повинен базуватися на досвіді виконання аналогічних робіт в Україні або країнах ЄС протягом останніх 5 років.»
Критерій: "Досвід виконання аналогічних договорів"
Дата подання: 14 листопада 2017 16:34
Дата відповіді: 15 листопада 2017 14:50
Дякуємо за відповідь! Але Шановний Замовник, до застосування підкритерію "про період" (останні 5 років) по досвіду виконання аналогічного договору запитань не було і не має. Питання в тому, що Вами не вірно визначено останні 5 років, оскільки не взято до уваги поточний 2017 рік, з якого як раз і потрібно було вираховувати період. Просимо Вас виправити дану помилку і внести зміну у тендерну документацію, а саме: зазначити період "протягом 2013 - 2017 року".
.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Додатку №3 тендерної документації визначено: «Інформаційна довідка про досвід виконання аналогічного договору протягом останніх 5 років (2012 – 2016 рік) на фірмовому бланку учасника згідно таблицею.:». Замовником визначений період – останніх 5 років. Відповідно до статті 254 ЦК України «Строк, що визначений роками, спливає у відповідні місяць та число останнього року строку». Таким чином, Замовником визначений період за останніх 5 років з 2012 по 2016 рік які є звітним періодом, тобто до 31.12.2016 року, а 2017 рік є поточним періодом. Саме з метою запобігання дискримінації учасників при оцінюванні критерію досвіду, Замовником встановлено такий тривалий період, який визначений закінченим роком.
Кваліфікаційний критерій: "Досвід виконання аналогічного договору"
Дата подання: 15 листопада 2017 16:03
Дата відповіді: 17 листопада 2017 16:00
Згідно із ст. 3 Закону один із принципів здійснення закупівель це недискримінація учасників. Ваша вимога про період по досвіду виконання аналогічного договору протягом 2012 - 2016 року без врахування поточного 2017 року приводить до дискримінації учасників, які розпочали свою діяльність у 2017році і в поточному році отримали необхідний досвід обо учасників, які в поточному році завершили виконання договору розпочатого у попередні роки. З урахуванням вищезазначеного повторно просимо Вас не порушувати, а дотримуватись Закону України про Публічні закупівлі та включити в період - 2017 рік. В іншому випадку Ми змушені будемо звернутись до АМКУ з відповідною скаргою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь: Стаття 16. Кваліфікаційні критерії
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-10-25-001727-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПАТ "ОТАВА", Код ЄДРПОУ:31183822
Дата подання: 01 листопада 2017 11:06
Дискримінаційні вимоги до Гарантії
ВИМОГА за оголошенням UA-2017-10-25-001727-b
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська Гарантія.
Така вимога Замовника є дискримінаційною та обмежує конкуренцію, а саме:
- п. 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
- ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
- ч. 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
- Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р.
№ 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У зв’язку із вищевикладеним, просимо Вас усунути порушення під час проведення процедури закупівлі в частині встановлення дискримінації учасників та обмеження конкуренції й внести зміни до Тендерної документації:
- передбачити подання Учасниками, забезпечення тендерної пропозиції у такому вигляді як – Гарантія (електронна гарантія), виданої Банком, Фінансовими установами, Страховими організаціями.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська Гарантія.
Така вимога Замовника є дискримінаційною та обмежує конкуренцію, а саме:
- п. 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
- ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
- ч. 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
- Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р.
№ 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У зв’язку із вищевикладеним, просимо Вас усунути порушення під час проведення процедури закупівлі в частині встановлення дискримінації учасників та обмеження конкуренції й внести зміни до Тендерної документації:
- передбачити подання Учасниками, забезпечення тендерної пропозиції у такому вигляді як – Гарантія (електронна гарантія), виданої Банком, Фінансовими установами, Страховими організаціями.
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2017 17:09
Відповідь: Згідно отриманих вимог до процедури закупівлі були прийняті тендерним комітетом наступні рішення щодо відкритих торгів з публікацією англ.мовою UA-2017-10-25-001727-b «Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення влаштування додаткової смуги на підйом на ділянці км 269+600 – км 275+100 автомобільної дороги Н-03 Житомир – Чернівці (с. Гуменці). Коригування. 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт»:
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативними документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Закон України «Про публічні закупівлі», стаття 24. Забезпечення тендерної пропозиції.
1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативними документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Закон України «Про публічні закупівлі», стаття 24. Забезпечення тендерної пропозиції.
1. Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 21 грудня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 25879878 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПАТ Хмельницьке ШБУ-56 | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ ЕДБ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
"ПРЕДСТАВНИЦТВО " АРЕС ІНШААТ ТУРІЗМ ВЕ ТІДЖАРЕТ ЛІМІТЕД ШІРКЕТІ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
21 грудня 2017 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій