Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Код CPV за ДК 021:2015 - код 45454000-4 - Реконструкція («Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області»)
Очікувана вартість
33 628 322,00 UAH
UA-2017-08-16-000881-a b6f481aabede4cd58d313995c6696999
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Тарасенко

+380507353091 oml1plan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міський комунальний лікувально-профілактичний заклад Міська лікарня №1 м.Олександрії
Код ЄДРПОУ: 05493838
Вебсайт: http://oml1.io.ua
Місцезнаходження: 28000, Україна , Кіровоградська обл., м.Олександрія, вул.Семашка, 15
Контактна особа: Юлія Тарасенко
+380507353091
oml1plan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 серпня 2017 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2017 00:00
Початок аукціону: 07 вересня 2017 13:59
Очікувана вартість: 33 628 322,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 168 141,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33628.32 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28000, Україна, Кіровоградська область, м. Олександрія, вул. Семашка, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт : 15%
менше 160 днів : 15%
від 160 до 220 днів : 5%
більше 220 днів : 0%
Термін оплати : 15%
відтермінування платежу – до 30 днів : 15%
відтермінування платежу – до 15 днів : 5%
відтермінування платежу ( за фактом виконання робіт) – 3 днів: 0%
30 серпня 2017 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2017 19:49
ТД гемодиализ нова редакція.doc
30 серпня 2017 19:49
ПР измен ТД03.doc
30 серпня 2017 19:49
ТД гемодиализ зміни.doc
23 серпня 2017 19:02
ПР ТД03.doc
30 серпня 2017 19:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 серпня 2017 19:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 серпня 2017 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 серпня 2017 19:49
ТД гемодиализ нова редакція.doc
23 серпня 2017 19:02
ТД гемодиализ03.doc
16 серпня 2017 14:17
ТД гемодиализ.docx
30 серпня 2017 19:49
ПР измен ТД03.doc
30 серпня 2017 19:49
ТД гемодиализ зміни.doc
23 серпня 2017 19:02
ПР ТД03.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови виконання робыт
Дата подання: 22 серпня 2017 12:58
Дата відповіді: 23 серпня 2017 17:39
Просимо вас надати відповідь на питання. А саме: 1. Чи відокремлена територія будівельних робіт зазначеного об'єкта від території діючого медичного закладу та має окремий заїзд для будівельної техніки. 2. Роботи будуть проводитись в будівлі що експлуатуєтся?
Відповідь: Запланована під реконструкцію будівля знаходиться на території лікарні і не відокремлена від неї, окремого заїзду для будівельної техніки немає. Існуюче асфальтове покриття на території лікарні не пристосоване для важкої будівельної техніки.
На теперішній час будівля не експлуатується.
Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців
Дата подання: 22 серпня 2017 13:38
Дата відповіді: 23 серпня 2017 17:40
Відповідно до пункту 3 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі": "Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним". Це ж саме зазначено у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації " Замовник не вимагає від учасника документи та інформацію.............., що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним." У додатку 4 тендерної документації є вимога надати витяг Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців доступ до якого є вільним. Просимо внести роз'яснення щодо дій учасника закупівлі по наданню такого документу та його форми
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Однак, положення ст. 17 Закону стосуються саме учасників закупівель. Додаток № 4 до тендерної документації, на який Ви посилаєтесь, стосується субпідрядника (-ів), якого (-их) учасник закупівлі планує залучати до виконання робіт за предметом закупівлі.
Одночасно звертаємо увагу, що положення тендерної документації визначені Законом України «Про публічні закупівлі», відповідно до ч. 3 ст. 22 якого тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, учасники при підготовці тендерних пропозицій, в разі залучення субпідрядних організацій до виконання певних видів робіт, повинні надати документи , що визначені додатком 4 тендерної документації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-16-000881-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ТРАНС - БУД", Код ЄДРПОУ:35675594
Дата подання: 18 вересня 2017 17:46
Вимога щодо відміни рішення щодо переможця
Приватне підприємство «Транс-Буд» просить завантажити експертний звіт по об’єкту закупівлі «Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області».
Також, відповідно до протоколу засідання тендерного комітету МКЛПЗ Міської лікарні №1 м.Олександрії від 14.09.2017 по об’єкту закупівлі «Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ – Міська лікарня №1 в м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по
вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області» голова тендерного комітету доповів, що пропозиція учасника закупівлі ТОВ «Стандарт» повністю відповідає вимогам тендерної документації, оформлена до вимог чинного законодавств та є дійсною на час розгляду.
Вимагаємо переглянути документацію на відповідність та відмінити рішення щодо учасника-переможця.
У документації ТОВ «Стандарт» є невідповідності вимогам тендерної документації. А саме.
1. Враховуючи, що всі локальні кошториси мають надпис до назви об’єкту закупівлі «коригування проекту 409/2016-2/2017», а в договірній ціні «Коригування проекту, що здійснюється в 2017 році» та пояснювальній записці, загальновиробничих витратах, відомостях ресурсів «Коригування проекту» вважаємо що це говорить про порушення пункту 1 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та є: «незаперечним доказом того, що учасник пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій посадовій особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі» та змову.
2. Відсутній файл з розрахунками в програмі АВК-5 або у форматі інформаційного блоку даних що не відповідає пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «розрахунком ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) (стартова сума аукціону) за статтями витрат договірної ціни згідно з вимогами ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», який розрахований у ліцензійному програмному комплексі АВК-5, має бути наданий в електронному сканованому вигляді* та додатково в електронному вигляді в форматі інформаційного блоку даних» .
3. Відсутній розрахунок економічного обґрунтованого прибутку. Що не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ та Додатку 3 тендерної документації «в сканованому вигляді можливе надання тільки розрахунку Договірної ціни. При цьому підтверджуючі розрахунки (локальні кошториси, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунки прибутку та адміністративних витрат, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, розрахунок вартості матеріальних ресурсів, розрахунок економічно обґрунтованого прибутку тощо) можуть бути надані у форматі EXEL або WORD»
4. Розглянувши розрахунки, завантажені ТОВ «Стандарт» нами з’ясовано, що вони не відповідають цінам , складеним на 10.07.2017. Ціна на сантехніку, електрозабезпечення та інше розрахована за цінами 2014-2015 років. Ціни кошторису є заниженими
5. Всі документи, окрім «КБ3», «МТБ ч.2», «Ліцензія» (документ без підпису з сайту), «Gar1» (документ банку), відскановані в форматі «JPEG». Усі документи що складаються більше ніж із однієї сторінки не відповідають вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «Документи, що подаються Учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані у форматі PDF або “JPEG” таким чином, щоб зміст окремого документу не розривався».
6. Лист-згода на обробку персональних даних не відповідає вимогам додатку 6 тендерної документації (поданий на бланку та з печаткою організації). Обробка персональних даних не є обробкою даних підприємства. Документацією не зазначена подача на бланку та наявність печатки.
7. Частина документів оформлена з порушенням вимог тендерної документації та вимог чинного законодавства, про що в протоколі тендерного комітету від 14.09.2017 не зазначено їх як формальні помилки ТОВ «Стандарт».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 вересня 2017 19:54
Детально, юридичне обгрунтування в правомірності прийняття рішень тендерним комітетом описано в прикрипіленому файлі.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено.

Документи подані скаржником

Документи

21 вересня 2017 19:54
21092017_Транс_Буд.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 вересня 2017 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стандарт" 6 476 886,92
UAH з ПДВ
6 476 886,92
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 533 820.84 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМО-С" 6 654 729,26
UAH з ПДВ
6 654 729,26
UAH з ПДВ
1.1428571429 5 822 888.10 Документи
ПП "ТРАНС - БУД" 12 344 048,40
UAH з ПДВ
12 344 048,40
UAH з ПДВ
1.4285714286 8 640 833.88 Документи

Публічні документи

19 вересня 2017 16:16
19.09 002.jpg
19 вересня 2017 16:15
19.09 001.jpg
11 вересня 2017 17:01
41-2.imd
11 вересня 2017 17:00
кошторис ч. І.7z
11 вересня 2017 17:00
кошторис ч.ІІ.7z
11 вересня 2017 17:00
11.09 003.jpg
06 вересня 2017 14:37
Електронний підпис
06 вересня 2017 14:24
Gar1.pdf (2).p7s
06 вересня 2017 14:24
Gar1 (1).pdf
06 вересня 2017 14:24
ліцензія.pdf
06 вересня 2017 14:24
КБ-3.pdf
06 вересня 2017 14:24
МТБ ч.2.pdf
06 вересня 2017 14:24
ст 17.7z
06 вересня 2017 14:24
МТБ.7z
06 вересня 2017 14:24
аналогічні договори.7z
06 вересня 2017 14:24
кошторис ч.ІІ.7z
06 вересня 2017 14:24
кошторис ч. І.7z
06 вересня 2017 14:24
дефектні акти.7z
06 вересня 2017 14:24
субпідрядники.7z

Публічні документи

06 вересня 2017 20:06
Електронний підпис
06 вересня 2017 16:09
довідки.pdf
06 вересня 2017 16:09
договір на МТБ.pdf
06 вересня 2017 16:09
аналогічні договори.pdf
06 вересня 2017 16:09
документи на директора.pdf
06 вересня 2017 16:09
пропозиція.pdf
06 вересня 2017 16:09
Новая папка.rar

Публічні документи

06 вересня 2017 23:48
Електронний підпис
06 вересня 2017 23:46
Календарний план.pdf
06 вересня 2017 23:46
251 критерії оцінки.pdf
06 вересня 2017 23:46
Договірна ціна.pdf
06 вересня 2017 23:46
Забезпечення.rar
06 вересня 2017 23:46
Сфера-Пласт_ЄДР_1002961077.zip
06 вересня 2017 23:46
статут.pdf
06 вересня 2017 23:46
проект договору.pdf
06 вересня 2017 23:46
паспорт директор.pdf
06 вересня 2017 23:46
наказ на директора.pdf
06 вересня 2017 23:46
Ліцензія Сфера-Пласт 2017.pdf
06 вересня 2017 23:46
Ліцензія АВК 5 Транс-Буд.pdf
06 вересня 2017 23:46
згода на субпідряд.pdf
06 вересня 2017 23:46
Дозвіл Транс_Буд.pdf
06 вересня 2017 23:46
Дозвіл ПП Сфера-Пласт.pdf
06 вересня 2017 23:46
витяг з ЄДРЮ Сфера-Пласт.pdf
06 вересня 2017 23:46
249 арифметичні помилки.pdf
06 вересня 2017 23:46
244 захист довкілля.pdf
06 вересня 2017 23:46
243 погодні умови.pdf
06 вересня 2017 23:46
242 ст17 ч1 ч2.pdf
06 вересня 2017 23:46
217 Загальні відомості.pdf
06 вересня 2017 23:46
216 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Стандарт

ТОВ "ТЕРМО-С"

ПП "ТРАНС - БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стандарт"
#30799331
Переможець 6 476 886,92
UAH з ПДВ
14 вересня 2017 13:58

Документи

14 вересня 2017 13:58
Електронний підпис
14 вересня 2017 13:56
Акцепт реконстркція.pdf
07 вересня 2017 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 вересня 2017 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Стандарт"
#30799331
6 476 886,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 вересня 2017 13:58
Електронний підпис
14 вересня 2017 13:56
Акцепт реконстркція.pdf
07 вересня 2017 14:26
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 червня 2018 14:22
Додаткова угода 6.pdf укладений
22 червня 2018 14:21
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2018 10:18
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
22 червня 2018 10:17
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2018 14:12
додаткова.pdf зміни до договору
24 травня 2018 14:09
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2018 14:16
додаткова стандарт.pdf зміни до договору
02 лютого 2018 14:14
д у 4 стандарт.pdf зміни до договору
02 лютого 2018 14:10
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 10:53
ДУ до 294.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 10:52
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2017 13:43
ДУ 2.pdf зміни до договору
03 листопада 2017 13:42
Електронний підпис зміни до договору
09 жовтня 2017 15:25
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
09 жовтня 2017 14:44
Електронний підпис укладений
29 вересня 2017 11:04
договір 294.pdf укладений
29 вересня 2017 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
09 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із внесеними змінами до плану асигнувань, що відбулися на підставі виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 30.08.2017 року № 640-р, зменшується сума кошторисних призначень по цьому договору на 2000000,00грн
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 294
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із внесеними змінами до плану асигнувань збільшується сума кошторисних призначень по цьому договору на 1200000,00 грн. і може бути змінена в подальшому в залежності від обсягу видатків, передбаченого кошторисом на 2017 рік. Наступні бюджетні зобов’язання визначатимуться додатковою угодою.
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 294
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку із зменшенням фактичних надходжень коштів зменшуються юридичні зобов’язання по цьому договору на 3462613,82 грн. та становлять після зменшення 157488,06 грн.
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 294
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі обсягу видатків міського комунального лікувально-профілактичного закладу Міської лікарні №1 м.Олександрії, який затверджено кошторисом на 2017 рік та кошторисом на 2018 рік викласти абзац другий п.5.1 до договору підряду в наступній редакції: Бюджетні зобов'язання за даним договором становлять : 157488,06 грн. в т.ч. ПДВ - 26248,01 грн. Бюджетні зобов'язання у 2017 році на виконання робіт за даним договором виникають на суму 4323337,30 грн., в т.ч. ПДВ - 720556,22 грн.
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 294
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 294
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.1 ст.654, ст.651 Цивільного кодексу України, керуючись пунктами 21.1; 21.2; 21.3; 21.4; 21.5 Договору підряду від 29.09.2017 року № 294 («Реконструкція будівлі колишнього відділення урології МКЛПЗ - Міська лікарня №1 м. Олександрії під центр нефрології та діалізу по вул. Семашка, 15 у м. Олександрії Кіровоградської області») Сторони досягли згоди про розірвання Договору підряду від 29.09.2017 року № 294.
Номер договору про закупівлю: 294
Договір:
Номер додаткової угоди: 294
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 206 065,22
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою Сторін з 21.06.2018 року