На сьогодні в системі:
Новачки в закупівлях? Дізнайтеся про перші кроки

ПОСТАЧАЛЬНИКУ

52 205
оголошених
тендерів
208 034
активних
постачальників

ЗАМОВНИКУ

05 березня 201917:40

Умови приєднання Постачальників до Prozorro Market, адміністратором якого виступає Державна установа «Професійні закупівлі»

Державна установа "Професійні закупівлі" на етапі пілотування проекту Prozorro Market здійснює адміністрування наступних категорії товарів:

30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне

30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)

30230000-0 – Комп'ютерне обладнання

09130000-9 Нафта і дистиляти, 

30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку 

32420000-3 Мережеве обладнання



З умовами взаємодії заінтересованих осіб під час реалізації проекту Prozorro Market можна ознайомитися за посиланням


Для участі в проекті ProZorro Market, як постачальника товарів, необхідно надати перелік документів, а саме:


1. Заяву-приєднання до участі в проекті

- Завантажити за посиланнями

- Надіслати в паперовому вигляді (2 примірники) на адресу адміністратора Prozorro Market - ДУ "Професійні закупівлі" (вул.Бульварно-Кудрявська, 22, м.Київ, 01601)


2. Установчі документи юридичної особи та документи, які підтверджують повноваження службової (посадової) особи, а саме: 

- Копію Статуту;

- Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (якщо є платником податку на додану вартість), або копію Свідоцтва про сплату єдиного податку (якщо є платником єдиного податку), або відповідні Витяги з Реєстрів.

- Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, з даними, актуальними на день подачі документів до Адміністратора Prozorro Market;

- Витяг з протоколу засновників (протокол засновників), наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження службової (посадової) особи Учасника на підписання відповідних документів;

Повноваження Учасника – фізичної особи-підприємця підтверджуються паспортом (ст.1-2, ст.3-6 за наявності записів). До документів поданих фізичною особою-підприємцем також додається лист-згода на обробку персональних даних.

Подаються на електронну пошту: cpb.org.ua@gmail.com


3. Довідка про наявність досвіду постачання аналогічного товару (із обов‘язковим зазначенням номерів видаткових накладних та дат постачання товарів) та Видаткові накладні, завізовані сторонами, які підтверджують факт постачання товарів у період протягом поточного року та/або попереднього звітного року та на які є посилання у довідці. 

Кількість накладних за вказаний період має становити не менше ніж 20.

Під «аналогічним» товаром слід вважати товар, який зведено в один клас Національного класифікатору «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015, тобто – всі категорії товарів, що вміщує 4 знак CPV.

Подається на електронну пошту: cpb.org.ua@gmail.com


Вищезазначені правила стосуються допуску постачальника до Prozorro Market з метою подальшого розміщення своїх товарних пропозицій. 

Всі постачальники, які пройшли кваліфікацію, вносяться до Реєстру кваліфікованих постачальників 


Оголошення щодо прийому пропозицій та перелік уніфікованих технічних специфікації будуть розміщені за посиланням: cpb.org.ua/catalogue.html


По всім питанням щодо участі в пілотуванні проекту Prozorro Market телефонуйте: +38 (063) 578-04-80

Державна установа "Професійні закупівлі"



Блоги

07 лютого 201811:05
Дайджест ProZorro за січень
Детальніше
Дарья Черкашина
Директор з маркетингу та комунікацій ProZorro