Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Name: | ДП "Маріупольський морський торговельний порт" |
EDRPOU: | 01125755 |
Website: | https://marport.net/uk/ |
Address: | 87510, Україна , Донецька region., місто Маріуполь, проспект Луніна, 99 |
Contact person: |
Страхов Євген Михайлович +380629408764 e.strahov@marport.net |
Категорія: | A legal entity that operates in one or more specific business areas |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 November 2021 |
Enquiries until: | till 23 November 2021 00:00 |
Complaints submission until: | till 29 November 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 03 December 2021 14:14 |
Planned auction date: | 06 December 2021 11:48 |
Очікувана вартість: | 2 641 347,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 206,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії на суму 79 000,00 грн. Електронна банківська гарантія надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Реквізити замовника (для оформлення банківської гарантії) : Державне підприємство «Маріупольський морський торговельний порт», 87510, Донецька обл., м.Маріуполь, проспект Луніна, будинок 99, п/р № UA 143223130000026003000000060 у відділенні в м. Маріуполі філії АТ "Державний експортно-імпортний банк України" у м. Запоріжжі, код банку 322313, код за ЄДРПОУ 01125755, ІПН 011257505192, Витяг 1528034500036, тел./факс (0629) 40-86-60, (0629) 40-87-04, e-mail:all@marport.net. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 79000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: services
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Repair and maintenance services of machinery
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
submitting services | Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 60-ти банківських днів з дати підписання актів приймання-передачі наданих послуг та на підставі оригіналів рахунків. | Postpayments | 60 | banking | 100 |
Тендерна документація
Winner selection criteria
Price: | 100% |
17 November 2021 14:32 |
Електронний підпис |
17 November 2021 14:28 |
2021 ТД послуги 16 11.docx |
17 November 2021 14:32 |
Електронний підпис
|
||
17 November 2021 14:28 |
2021 ТД послуги 16 11.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-11-000172 ● 92fedced02584de59fc1ea5a1e259a87
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- A sign of violation of legislation in the field of public procurement detected by the body of state financial control in information disclosure in the electronic procurement system
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 February 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 February 2022 18:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.02.2022 № 69
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 11.02.2022 № 69
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14. UA-2021-11-17-008192-a 17.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-14 16:44:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з ремонту, діагностики та налагодження обладнання вантажопідіймальної техніки», ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, очікуваною вартістю 2 641 347,67 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-17-008192-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. З яких причин в оприлюдненому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2021-11-17-008192-a очікувана вартість предмета закупівлі (2 641 347,67 грн) відрізняється від очікуваної вартості зазначеної в річному плані закупівель
(3 169 617,20 грн)?
2. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Чи були дотримані вимоги підпункту 2 пункту 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника переможцем торгів – Товариством з обмеженою відповідальністю «3Ф ГРУПП» під час укладення договору (з наданням підтверджуючих документів)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-17 09:18:46
ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі послуг: Код ДК 021:2015 50530000-9 "Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки" (послуги з ремонту, діагностики та налагодження обладнання вантажопідіймальної техніки) UA-2021-11-17-008192-a стосовно запиту Державної аудиторської служби України, оприлюднених в електронній системі закупівель 14.02.2022 року, надаємо наступні пояснення.
1. Щодо питання «З яких причин в оприлюдненому в електронній системі закупівель оголошенні про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2021-11-17-008192-a очікувана вартість предмета закупівлі (2 641 347,67 грн) відрізняється від очікуваної вартості зазначеної в річному плані закупівель (3 169 617,20 грн)».
Відповідно до принципів здійснення публічних закупівель замовник має забезпечити рівні умови для всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм, що беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях. Керуючись принципами, викладеними в ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», під час оголошення закупівель в системі електронних закупівель ProZorro (на торговому майданчику https://www.dzo.com.ua) Замовником вказана очікувана вартість закупівлі без врахування ПДВ, чим забезпечено єдиний недискримінаційний підхід до всіх учасників процедур закупівель, з метою виключення преференцій учасникам, які не є платниками податку на додану вартість (платники єдиного податку, нерезиденти, інш.), по відношенню до учасників, які є платниками податку на додану вартість.
В оголошенні вказана очікувана вартість зазначеної закупівлі - 2 641 347,67 грн. без ПДВ. У формі річного плану закупівлі на 2021 рік вказано очікувану вартість закупівлі 3 169 617,20 грн. з ПДВ. В річному плані ми зазначаємо очікувану вартість повну, тобто з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі ПДВ. Навіть якщо потім оголошуємо закупівлю без ПДВ.
При цьому, в тендерній документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником торгів за формою, наведеною в Додатку №2 до тендерної документації. В графі «Ціна» зазначається загальна вартість предмету закупівлі - стартова сума аукціону (ціна пропозиції без урахування ПДВ).
Аукціон також здійснюється за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ.
Згідно з частиною 4 тендерної документації – «Якщо Переможець є платником ПДВ, при укладанні договору на загальну вартість пропозиції (без ПДВ) буде нараховано ПДВ.» Також, в частині 3 проекту договору «Вартість договору» (Додаток №3 до тендерної документації) вказано:
«3.1. Загальна вартість Договору згідно _ (Додаток №__), складає: грн. (грн. коп.), з урахуванням ПДВ: ___ грн. (у разі сплати)».
У повній відповідності з вищевказаними умовами вартість договору від 27.10.2021 №20-17/21/428 укладеного з переможцем торгів склала 3019966.32 грн. з ПДВ, що відповідає змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі 2516638.60 грн. без ПДВ.
Вищевказана інформація жодним чином не суперечить вимогам законодавства та частині 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», в якій зазначено, що «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.»
Одне з додаткових роз’яснень можна знайти в PROZORRO ІНФОБОКС - стаття «ЯК ВИГІДНІШЕ ОГОЛОСИТИ ЗАКУПІВЛЮ: З ПДВ ЧИ БЕЗ ПДВ» (https://infobox.prozorro.org/articles/yak-vigidnishe-ogolositi-zakupivlyu-z-pdv-chi-bez-pdv) в якій пояснена аналогічна ситуація, коли Замовник є платником ПДВ, то він зможе включити суму податку в податковий кредит і таким чином компенсувати різницю в пропозиціях між постачальниками платниками і неплатниками ПДВ. Для цього замовник платник ПДВ може оголосити закупівлі без ПДВ. А в річному плані підприємства зазначається очікувана вартість повна, тобто з урахуванням всіх податків та зборів, в тому числі ПДВ. Навіть якщо потім оголошується закупівля без ПДВ.
Окремо слід зазначити, що складання річного плану є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» та передує їх проведенню. Проводити планування та визначати орієнтовну суму закупівлі замовник може без затвердженого кошторису. Оголошення закупівлі UA-2021-11-17-008192-a здійснювалось з урахуванням затвердженого кошторису та моніторингу цін на ринку на основі актуальних даних перед початком оголошення закупівлі, що жодним чином не порушує ч. 1 статті 4 Закону, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі зазначена в оголошенні без урахування ПДВ не перевищує очікувану вартість зазначену у формі річного плану закупівель UA-P-2021-11-16-002551-b та відповідає вимогам п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» максимальна економія, ефективність та пропорційність.
2. Щодо питання «Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)».
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалося на підставі наступних документів: техніко-економічне обґрунтування необхідності придбання послуг з ремонту, діагностики та налагодження обладнання вантажопідіймальної техніки та три комерційні пропозиції (додаються).
Також, надаємо посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://marport.net/uk/dovidkova-informatsiia/insha-informatsiia (вкладинка - Інформація щодо процедур закупівель згідно з постановою КМУ від 11 жовтня 2016 р. № 710 (На 12.08.2021)).
3. Щодо питання «Чи були дотримані вимоги підпункту 2 пункту 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника переможцем торгів – Товариством з обмеженою відповідальністю «3Ф ГРУПП» під час укладення договору».
Переможцем торгів ТОВ "3Ф ГРУПП" (Одеська обл., селище Світле) були дотримані в повному обсязі вимоги підпункту 2 пункту 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, підтверджуючі документи додаються, а саме:
- Підтвердження повноважень посадової особи (наказ, протокол, дозвіл Держпраці України на виконання робіт підвищеної небезпеки, протокол зібрання ТОВ 3Ф_ГРУПП)).
Додатки :
- техніко-економічне обґрунтування необхідності придбання послуг з ремонту, діагностики та налагодження обладнання вантажопідіймальної техніки на 1 арк.;
- три комерційні пропозиції на 6 арк.;
- підтвердження повноважень посадової особи (наказ, протокол, дозвіл Держпраці України на виконання робіт підвищеної небезпеки, протокол зібрання ТОВ 3Ф_ГРУПП) на 14 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-17 11:36:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Послуги з ремонту, діагностики та налагодження обладнання вантажопідіймальної техніки», ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки, очікуваною вартістю 2 641 347,67 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-17-008192-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Які зміни внесено до тендерної документації, оприлюдненої в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 17.11.2021 о 14:28, у порівнянні з версією тендерної документації, оприлюдненої 17.11.2021 о 14:10?
2. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-22 10:20:41
Пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом: «Послуги з ремонту, діагностики та налагодження обладнання вантажопідіймальної техніки» (UA-2021-11-17-008192-a) стосовно запиту Державної аудиторської служби України, оприлюдненого в електронній системі закупівель 17.02.2022 року, надаємо наступні пояснення.
Згідно зі статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель та тендерну документацію. Відповідно до порядку оприлюднення оголошення «Відкриті торги» на оголошення про закупівлю обов’язково накладається кваліфікований електронний підпис (далі – КЕП). На версію оголошення з тендерною документацією, яка відображається від 14:10, не було накладено КЕП, тому ця тендерна документація не вважається розміщеною (оприлюдненою), фактично вона є «Чернеткою». Розміщена через 18 хвилин, а саме о 14:28, тендерна документація є єдиною документацією, на оголошення з якою було накладено о 14:32 КЕП у повній відповідності з вимогами Закону та порядку оприлюднення оголошення.
Таким чином, внесення змін в тендерну документацію не відбувалося і розміщення переліку змін Законом України «Про публічні закупівлі» не вимагається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 May 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 May 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Date and time of tender opening: 06 December 2021 12:11
Participant | Starting proposal | Final proposal | Відповідність критеріям | Documentation |
---|---|---|---|---|
ТОВ "3Ф ГРУПП" |
2 220 889,29
UAH
|
2 220 889,29
UAH
|
Відповіді учасника | Documentation |
ТОВ "Науково-виробнича фірма Техальянс" |
2 638 036,82
UAH
|
2 638 036,82
UAH
|
Відповіді учасника | Documentation |
Протокол розкриття
Participant | Resolution | Proposition | Published |
---|---|---|---|
ТОВ "3Ф ГРУПП" #34994742 |
Winner |
2 220 889,29
UAH
|
09 December 2021 08:30
|
Notice of intention to conclude a contract
Publishing date and time: 09 December 2021 08:30
Participant | Proposition | Documentation |
ТОВ "3Ф ГРУПП" #34994742 |
2 220 889,29
UAH
|
Documentation |
---|
Contract signed
Contract | Status | Published |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 December 2021 14:51
|
договір | укладений |
28 December 2021 14:50
|