Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво «Центра безпеки громадян» за адресою : вул.Спортивна,20, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області
Очікувана вартість
7 667 438,00 UAH
UA-2018-07-24-000862-b 455e39ada3a64e75b8422562d08a4e77
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свищ Оксана Андріївна

+380487401649 oksanasvishch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Авангардівська селищна рада Овідіопольського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 23211248
Вебсайт: http://www.avangard.odessa.gov.ua
Місцезнаходження: 67806, Україна , Одеська обл., смт Авангард, вулиця Добрянського будинок 26
Контактна особа: Свищ Оксана Андріївна
+380487401649
oksanasvishch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2018 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2018 12:46
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2018 12:46
Очікувана вартість: 7 667 438,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 337,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво «Центра безпеки громадян» за адресою : вул.Спортивна,20, смт Авангард Овідіопольського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67806, Україна, Одеська область, смт Авангард, вул.Спортивна,20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2018
ДК 021:2015: 45216120-1 — Будівництво будівель служб надзвичайних ситуацій

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2018 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 08:52
Перелік змін що вносяться.docx
27 липня 2018 08:52
Додаток 2 тех завдання нова редакція.docx
24 липня 2018 12:42
Додаток 4 ціна пропоз.docx
24 липня 2018 12:42
Додаток 3 Проект договору.docx
24 липня 2018 12:42
Додаток 2 тех завдання.docx
24 липня 2018 12:42
Додаток 1 критер вимоги.docx
24 липня 2018 12:42
Тендерна документація.docx
27 липня 2018 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2018 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2018 08:52
Перелік змін що вносяться.docx
27 липня 2018 08:52
Додаток 2 тех завдання нова редакція.docx
24 липня 2018 12:42
Додаток 4 ціна пропоз.docx
24 липня 2018 12:42
Додаток 3 Проект договору.docx
24 липня 2018 12:42
Додаток 2 тех завдання.docx
24 липня 2018 12:42
Додаток 1 критер вимоги.docx
24 липня 2018 12:42
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторис
Дата подання: 25 липня 2018 10:58
Дата відповіді: 27 липня 2018 08:40
Доброго дня! Просимо надати роз'яснення, у якому вигляді подати кошторис: у паперовому чи в електронному - у форматі imd?
Відповідь: Відповідно п.1 ст. 14 та п.1 ст.25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, отже і кошторис необхідно подати в складі тендерної пропозиції через авторизований електронний майданчик в електронному вигляді в форматі word та в форматі imd. Все надані документи та зображення повинні бути чіткими, розбірливими, давати змогу прочитати викладену в них інформацію.
Клас наслідків
Дата подання: 25 липня 2018 11:17
Дата відповіді: 27 липня 2018 08:41
Доброго дня! Просимо вказати клас наслідків згідно з проектною документацією.
Відповідь: Клас відповідальності будівництва: СС1
Захисні засоби по техніці безпеки
Дата подання: 25 липня 2018 11:22
Дата відповіді: 27 липня 2018 08:42
Доброго дня! У Додатку № 2 до тендерної документації (технічному завданні) у графі "Найменування робіт та витрат" після п.206 вказан "Розділ 2. Захисні засоби по техніці безпеки", але не надані ні найменування, ні кількість. Просимо надати роз'яснення щодо цього питання.
Відповідь: Виключити в технічному завданні ( Додаток 2) по предмету закупівлі розділ 2 «Захисні засоби по техніці безпеки», як помилково прописаний і вважати розділ 3 «Заземлення» розділом 2.
Матеріали для виконання робіт
Дата подання: 25 липня 2018 11:43
Дата відповіді: 27 липня 2018 08:43
Доброго дня! У Додатку № 2 до тендерної документації (технічному завданні) не вказано жодних найменувань матеріалів, а саме: марки бетону не вказані, кількість та діаметри арматури з/б конструкцій не вказані, відсутня маркировка цокольних блоків, не вказана товщина утеплювача з мінеральної вати покрівлі, не вказано тип профильного покриття покрівлі та інше. По сантехобладнанню питання практично по кожній позиції матеріалів: тип та кількість радиаторів, найменування та кількість обладнання, що монтується на трубопроводах та інше. Просимо надати Додаток № 2 до тендерної документації (технічне завдання) у розгорнутому вигляді для складання кошторисної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічне завдання доповнили інформацією щодо матеріалів для виконання робіт ( відомість ресурсів) та викладено Додаток № 2 до тендерної документації в новій редакції .
проект
Дата подання: 26 липня 2018 12:58
Дата відповіді: 27 липня 2018 08:46
Доброго дня! Передбачена лі можливість ознайомитись з проектом. Якщо так, то де і в який час це можливо зробити?
Відповідь: У тендерный документації прописано , що «Учасник торгів має право оглянути майданчик під забудову, ознайомитись іншими документами, кресленнями, схемами щодо будівництва об’єкту за адресою замовника» , а також в тендерній документації наявна ынформацыя щодо посадової особи- інженера з технічного нагляду, який уповноважений надавати роз’яснення щодо технічних вимог до предмета закупівлі і надавати учасникам документацію для ознайомлення.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Дата відміни
08 серпня 2018 12:46
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій