Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівських меблів для класу)
Очікувана вартість
3 480 000,00 UAH
UA-2018-07-13-001603-c ecec0181727d4953879e7bb10b24afc0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лисак Тетяна Олегівна

380487628249 lisakmalin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ МАЛИНОВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ"
Код ЄДРПОУ: 40702912
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ГЕНЕРАЛА ПЕТРОВА, будинок 22
Контактна особа: Лисак Тетяна Олегівна
380487628249
lisakmalin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2018 18:55
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2018 00:00
Початок аукціону: 30 липня 2018 13:19
Очікувана вартість: 3 480 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівських меблів для класу)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116 комплект
39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівських меблів для класу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65078, Україна, Одеська область, Одеса, заклади освіти Малиновського району м,Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2018  —  29 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2018 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 16:30
Перелік змін №2.doc
20 липня 2018 16:30
001.jpg
20 липня 2018 16:29
002.jpg
20 липня 2018 16:29
001.jpg
20 липня 2018 16:27
ТД Комплект шкільних меблів (зі змінами).doc
17 липня 2018 14:49
Перелік змін.docx
17 липня 2018 14:43
007.jpg
17 липня 2018 14:43
006.jpg
17 липня 2018 14:42
006.jpg
17 липня 2018 14:42
005.jpg
17 липня 2018 14:42
004.jpg
17 липня 2018 14:42
003.jpg
17 липня 2018 14:42
002.jpg
17 липня 2018 14:42
001.jpg
17 липня 2018 14:41
004.jpg
17 липня 2018 14:40
003.jpg
17 липня 2018 14:40
002.jpg
17 липня 2018 14:40
001.jpg
17 липня 2018 14:39
002.jpg
17 липня 2018 14:39
001.jpg
17 липня 2018 14:38
Технічні вимоги (зі змінами).docx
13 липня 2018 18:57
Цінова пропозиція.docx
20 липня 2018 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2018 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 18:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2018 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2018 16:30
Перелік змін №2.doc
20 липня 2018 16:30
001.jpg
20 липня 2018 16:29
002.jpg
20 липня 2018 16:29
001.jpg
20 липня 2018 16:27
ТД Комплект шкільних меблів (зі змінами).doc
17 липня 2018 14:38
ТД Комплект шкільних меблів (зі змінами).doc
13 липня 2018 18:57
ТД Комплект шкільних меблів.doc
17 липня 2018 14:49
Перелік змін.docx
17 липня 2018 14:43
007.jpg
17 липня 2018 14:43
006.jpg
17 липня 2018 14:42
006.jpg
17 липня 2018 14:42
005.jpg
17 липня 2018 14:42
004.jpg
17 липня 2018 14:42
003.jpg
17 липня 2018 14:42
002.jpg
17 липня 2018 14:42
001.jpg
17 липня 2018 14:41
004.jpg
17 липня 2018 14:40
003.jpg
17 липня 2018 14:40
002.jpg
17 липня 2018 14:40
001.jpg
17 липня 2018 14:39
002.jpg
17 липня 2018 14:39
001.jpg
17 липня 2018 14:38
Технічні вимоги (зі змінами).docx
13 липня 2018 18:57
Технічні вимоги.docx
13 липня 2018 18:57
Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Предмет закупівлі
Дата подання: 19 липня 2018 17:42
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:41
Просимо надати пояснення щодо предмета закупівлі. Комплект "парта антисколіозна та стілець", характеристики якого визначені в ТЗ (Додаток 3 до ТД), повністю не відповідає Ціновій пропозиції (Додаток 2), що унеможливлює надання ціни комплекта, який не визначений. Дякуємо.
Відповідь: В технічній характеристиці ( додаток №3 до ТД) визначена назва предмета закупівлі - Комплект-Парта антисколіозна одномісна (10 шт.) та стілець (10 шт.). Далі йдеться про більш детальніші технічні вимоги. В ціновій пропозиції (додаток №2 до ТД) назва предмета закупівлі – комплект учнівських меблів для класу (назва закупівлі – за кодом ДК 021:2015 - 39160000-1- Шкільні меблі- (комплект учнівських меблів для класу) і більш детальніша інформація з чого складається комплект. Комплект складається :10 парт антисколіозних одномісних та 10 стільців.
Цінова пропозиція
Дата подання: 19 липня 2018 17:57
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:44
Добрий день! Замовник визначає в таблиці (форма в якій подається) "Цінова пропозиція" в стовпчику "Найменування товару" сам предмет закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації). Просимо внести відповідні зміни, або пояснити що повинен Учасник зазначити на тому ж місці.
Відповідь: Добрий день! В таблиці «Цінова пропозиці» (додаток №2 до ТД) в стовпчику «Найменування товару» з розшифровкою предмета закупівлі Учасник повинен зазначити назву предмета закупівлі та модель, артикуль, тощо.
Техничні характеристики
Дата подання: 19 липня 2018 18:25
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:45
Що має на увазі Замовник під поняттям комплекту - чи повинні бути парта і стілець в єдиному стилі, дизайні? Металеві каркаси парти і стільця мають бути виготовлени з труби однакового профілю? Чи обов'язкова конструкція має бути розбірною? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Під поняттям комплект (парта антисколіозна та стілець) розуміється ,що вони повинні дотримуватись одного стилю та дизайну. Комплект - закінчена сукупність, повний набір, склад чого-небудь і т.п.
З приводу конструкції (розбірна, посилена, її розміри і т.п.) прописано в технічних вимогах (додаток №3 до ТД).
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 19 липня 2018 18:34
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:47
Якщо учасник не є виробником, які саме документи він має предоставити? Чи достатньо надати договір з виробником продукціі, або також необхідна гарантія від виробника на забезпечення поставки продукції (кількість та строки)?
Відповідь: Учасники подають документи згідно переліку зазначеному в тендерній документації п.6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та в технічній документації.
Тендерна документація
Дата подання: 19 липня 2018 21:21
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:50
Добрий вечір, Замовник визначає в техничному завданні (Додаток 3 тендерної документації) предмет закупівлі "Парта антисколіозна одномісна (10 шт.) та стілець (10 шт.) для класної кімнати; 3/4/5 ростові групи (регульовані параметри: висота та зміна кута нахилу стільниці )". Але в документах тендерної документації "Цінова пропозиція" (Додаток 2), проект договору (п.1.2) Додаток 1 відсутня назва предмету закупівлі згідно ТЗ. Вимоги Замовника є неоднозначними. Учасник не має можливості подати тендерну пропозицію , яка буде відповідати умовам тендерної документації. Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідность технічному завданню.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В технічній характеристиці ( додаток №3 до ТД) визначена назва предмета закупівл і- Комплект-Парта антисколіозна одномісна (10 шт.) та стілець (10 шт.). Далі йдеться про більш детальніші технічні вимоги. 2) В ціновій пропозиції (додаток №2 до ТД) назва предмета закупівлі – комплект учнівських меблів для класу (назва закупівлі – за кодом ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі - (комплект учнівських меблів для класу) і більш детальніша інформація з чого складається комплект. Комплект складається: 10 парт антисколіозних одномісних та 10 стільців.
3) В проекті договору (п.1.2.) зазначено 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент, кількість) Товару: : ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівських меблів для класу);
Кількість товару: 116 комплектів (комплект складається: 10 парт антисколіозних одномісних та 10 стільців).
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 19 липня 2018 22:31
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:51
В проекті договору (п.6.3.2) Замовник вимагає від Учасника поставити товар власним транспортом за свій рахунок. Вимога учаснику мати власний вантажний транспорт порушує ст.3 Закона України "Про публичні закупівлі" в частині недискримінації учасників. Виробник укладає договори з транспортними компаніями залежно від обсягів продукції і місця доставки. Вважаємо таку вимогу наданням переваги, навіть, будь-якому посереднику, який має власний транспорт. Просимо внести зміни у тендерну документацію та виключити цю вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. В проект договору (додаток №1 до ТД) внесені зміни в пункт 6.3.2.
Технична документація
Дата подання: 19 липня 2018 23:18
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:53
Просимо привести у відповідність формати надання інформації стосовно запропонованого товару, яка міститься в вимогах (Додаток 3 до тендерної документації) та в п.6 (Інструкція з підготовки тендерної документації). Цілком незрозуміло як надавати детальний опис кожного предмета запропонованого товару, малюнки, фото, ескіз або креслення - окремо або в порівняльній таблиці? Що має на увазі Замовник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У тендерній документації п.6 ( Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ) вказані всі вимоги до предмета закупівлі - детальний опис та технічні характеристики запропонованого товару у вигляді порівняльної таблиці (вимоги Замовника, запропонований Учасником товар), також необхідно вказати модель, країну походження та фірму-виробника товару; також додатково пропонується надати в складі пропозиції ескіз або креслення запропонованого товару.
Техничні характеристики
Дата подання: 19 липня 2018 23:21
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:54
Добрий вечір! Якщо виробник пропонує інший спосіб регулювання зміни висоти підйому стільниці, наприклад, Rastomat 10 положень фіксації (Hettich), чи буде Замовником розглядатись така пропозиція? З повагою.
Відповідь: Добрий вечір! Усі пропозиції будуть розглянуті згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Технічни характеристики
Дата подання: 19 липня 2018 23:53
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:58
Який критерій є головним для замовника: фіксування кута нахилу стільниці або висота підйому стільниці? Дякуємо
Відповідь: Фіксування кута нахилу стільниці та висота підйому стільниці повинні відповідати технічними вимогам (додаток №3 до тендерної документації).
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2018 13:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Згут А.Е. 3 422 000,00
UAH з ПДВ
3 248 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН 3 433 600,00
UAH з ПДВ
3 420 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2018 14:36
Довідка з ГУ ДФС.pdf
29 липня 2018 18:04
Сертифікат фарба.pdf
29 липня 2018 18:04
Лист стаття 17.pdf
29 липня 2018 18:04
Довідка_ПДВ.pdf
29 липня 2018 18:04
Витяг паспорт.pdf
29 липня 2018 18:04
Порівляльна таблиця.pdf
29 липня 2018 18:04
Технічний опис.pdf
29 липня 2018 18:04
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Згут А.Е.

ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Згут А.Е.
#2055203825
Переможець 3 248 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2018 12:58

Документи

02 серпня 2018 12:57
Електронний підпис
02 серпня 2018 12:55
001.jpg
02 серпня 2018 12:55
001.jpg
02 серпня 2018 12:55
002.jpg
02 серпня 2018 12:54
001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2018 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Згут А.Е.
#2055203825
3 248 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2018 12:57
Електронний підпис
02 серпня 2018 12:55
001.jpg
02 серпня 2018 12:55
001.jpg
02 серпня 2018 12:55
002.jpg
02 серпня 2018 12:54
001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 14:27
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2018 15:18
001.jpg зміни до договору
23 жовтня 2018 15:00
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2018 10:46
006.jpg зміни до договору
23 серпня 2018 10:45
005.jpg зміни до договору
23 серпня 2018 10:45
004.jpg зміни до договору
23 серпня 2018 10:45
003.jpg зміни до договору
23 серпня 2018 10:45
002.jpg зміни до договору
23 серпня 2018 10:45
001.jpg зміни до договору
23 серпня 2018 10:45
Електронний підпис укладений
13 серпня 2018 16:50
Електронний підпис укладений
13 серпня 2018 16:46
003.jpg укладений
13 серпня 2018 16:45
004.jpg укладений
13 серпня 2018 16:45
002.jpg укладений
13 серпня 2018 16:45
001.jpg укладений
13 серпня 2018 16:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна у графіку поставки та дислокації
Номер договору про закупівлю: 207
Договір:
Номер додаткової угоди: 207
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною реквізитів були внесені зміни до розділу ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін
Номер договору про закупівлю: 207
Договір:
Номер додаткової угоди: № 207
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 248 000,00
UAH