Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівських меблів для класу)
Очікувана вартість
3 480 000,00 UAH
UA-2018-07-13-001603-c ● ecec0181727d4953879e7bb10b24afc0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ МАЛИНОВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40702912 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, ГЕНЕРАЛА ПЕТРОВА, будинок 22 |
Контактна особа: |
Лисак Тетяна Олегівна 380487628249 lisakmalin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2018 18:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2018 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 липня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2018 00:00 |
Початок аукціону: | 30 липня 2018 13:19 |
Очікувана вартість: | 3 480 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівських меблів для класу)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116 комплект
39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівських меблів для класу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65078, Україна, Одеська область, Одеса, заклади освіти Малиновського району м,Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 серпня 2018
—
29 грудня 2018
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2018 16:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2018 16:30 |
Перелік змін №2.doc | |
20 липня 2018 16:30 |
001.jpg | |
20 липня 2018 16:29 |
002.jpg | |
20 липня 2018 16:29 |
001.jpg | |
20 липня 2018 16:27 |
ТД Комплект шкільних меблів (зі змінами).doc | |
17 липня 2018 14:49 |
Перелік змін.docx | |
17 липня 2018 14:43 |
007.jpg | |
17 липня 2018 14:43 |
006.jpg | |
17 липня 2018 14:42 |
006.jpg | |
17 липня 2018 14:42 |
005.jpg | |
17 липня 2018 14:42 |
004.jpg | |
17 липня 2018 14:42 |
003.jpg | |
17 липня 2018 14:42 |
002.jpg | |
17 липня 2018 14:42 |
001.jpg | |
17 липня 2018 14:41 |
004.jpg | |
17 липня 2018 14:40 |
003.jpg | |
17 липня 2018 14:40 |
002.jpg | |
17 липня 2018 14:40 |
001.jpg | |
17 липня 2018 14:39 |
002.jpg | |
17 липня 2018 14:39 |
001.jpg | |
17 липня 2018 14:38 |
Технічні вимоги (зі змінами).docx | |
13 липня 2018 18:57 |
Цінова пропозиція.docx |
20 липня 2018 16:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
20 липня 2018 16:30 |
Перелік змін №2.doc
|
|||||||||
20 липня 2018 16:30 |
001.jpg
|
|||||||||
20 липня 2018 16:29 |
002.jpg
|
|||||||||
20 липня 2018 16:29 |
001.jpg
|
|||||||||
20 липня 2018 16:27 |
ТД Комплект шкільних меблів (зі змінами).doc
|
|||||||||
17 липня 2018 14:49 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
17 липня 2018 14:43 |
007.jpg
|
|||||||||
17 липня 2018 14:43 |
006.jpg
|
|||||||||
17 липня 2018 14:42 |
006.jpg
|
|||||||||
17 липня 2018 14:42 |
005.jpg
|
|||||||||
17 липня 2018 14:42 |
004.jpg
|
|||||||||
17 липня 2018 14:42 |
003.jpg
|
|||||||||
17 липня 2018 14:42 |
002.jpg
|
|||||||||
17 липня 2018 14:42 |
001.jpg
|
|||||||||
17 липня 2018 14:41 |
004.jpg
|
|||||||||
17 липня 2018 14:40 |
003.jpg
|
|||||||||
17 липня 2018 14:40 |
002.jpg
|
|||||||||
17 липня 2018 14:40 |
001.jpg
|
|||||||||
17 липня 2018 14:39 |
002.jpg
|
|||||||||
17 липня 2018 14:39 |
001.jpg
|
|||||||||
17 липня 2018 14:38 |
Технічні вимоги (зі змінами).docx
|
|||||||||
13 липня 2018 18:57 |
Цінова пропозиція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предмет закупівлі
Дата подання: 19 липня 2018 17:42
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:41
Просимо надати пояснення щодо предмета закупівлі. Комплект "парта антисколіозна та стілець", характеристики якого визначені в ТЗ (Додаток 3 до ТД), повністю не відповідає Ціновій пропозиції (Додаток 2), що унеможливлює надання ціни комплекта, який не визначений. Дякуємо.
Відповідь: В технічній характеристиці ( додаток №3 до ТД) визначена назва предмета закупівлі - Комплект-Парта антисколіозна одномісна (10 шт.) та стілець (10 шт.). Далі йдеться про більш детальніші технічні вимоги. В ціновій пропозиції (додаток №2 до ТД) назва предмета закупівлі – комплект учнівських меблів для класу (назва закупівлі – за кодом ДК 021:2015 - 39160000-1- Шкільні меблі- (комплект учнівських меблів для класу) і більш детальніша інформація з чого складається комплект. Комплект складається :10 парт антисколіозних одномісних та 10 стільців.
Цінова пропозиція
Дата подання: 19 липня 2018 17:57
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:44
Добрий день!
Замовник визначає в таблиці (форма в якій подається) "Цінова пропозиція" в стовпчику "Найменування товару" сам предмет закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації). Просимо внести відповідні зміни, або пояснити що повинен Учасник зазначити на тому ж місці.
Відповідь: Добрий день! В таблиці «Цінова пропозиці» (додаток №2 до ТД) в стовпчику «Найменування товару» з розшифровкою предмета закупівлі Учасник повинен зазначити назву предмета закупівлі та модель, артикуль, тощо.
Техничні характеристики
Дата подання: 19 липня 2018 18:25
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:45
Що має на увазі Замовник під поняттям комплекту - чи повинні бути парта і стілець в єдиному стилі, дизайні? Металеві каркаси парти і стільця мають бути виготовлени з труби однакового профілю? Чи обов'язкова конструкція має бути розбірною? Дякуємо за відповідь.
Відповідь: Під поняттям комплект (парта антисколіозна та стілець) розуміється ,що вони повинні дотримуватись одного стилю та дизайну. Комплект - закінчена сукупність, повний набір, склад чого-небудь і т.п.
З приводу конструкції (розбірна, посилена, її розміри і т.п.) прописано в технічних вимогах (додаток №3 до ТД).
З приводу конструкції (розбірна, посилена, її розміри і т.п.) прописано в технічних вимогах (додаток №3 до ТД).
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 19 липня 2018 18:34
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:47
Якщо учасник не є виробником, які саме документи він має предоставити? Чи достатньо надати договір з виробником продукціі, або також необхідна гарантія від виробника на забезпечення поставки продукції (кількість та строки)?
Відповідь: Учасники подають документи згідно переліку зазначеному в тендерній документації п.6 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) та в технічній документації.
Тендерна документація
Дата подання: 19 липня 2018 21:21
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:50
Добрий вечір,
Замовник визначає в техничному завданні (Додаток 3 тендерної документації) предмет закупівлі "Парта антисколіозна одномісна (10 шт.) та стілець (10 шт.) для класної кімнати; 3/4/5 ростові групи (регульовані параметри: висота та зміна кута нахилу стільниці )". Але в документах тендерної документації "Цінова пропозиція" (Додаток 2), проект договору (п.1.2) Додаток 1 відсутня назва предмету закупівлі згідно ТЗ. Вимоги Замовника є неоднозначними. Учасник не має можливості подати тендерну пропозицію , яка буде відповідати умовам тендерної документації. Просимо привести вимоги тендерної документації у відповідность технічному завданню.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) В технічній характеристиці ( додаток №3 до ТД) визначена назва предмета закупівл і- Комплект-Парта антисколіозна одномісна (10 шт.) та стілець (10 шт.). Далі йдеться про більш детальніші технічні вимоги. 2) В ціновій пропозиції (додаток №2 до ТД) назва предмета закупівлі – комплект учнівських меблів для класу (назва закупівлі – за кодом ДК 021:2015 - 39160000-1 - Шкільні меблі - (комплект учнівських меблів для класу) і більш детальніша інформація з чого складається комплект. Комплект складається: 10 парт антисколіозних одномісних та 10 стільців.
3) В проекті договору (п.1.2.) зазначено 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент, кількість) Товару: : ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівських меблів для класу);
Кількість товару: 116 комплектів (комплект складається: 10 парт антисколіозних одномісних та 10 стільців).
3) В проекті договору (п.1.2.) зазначено 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент, кількість) Товару: : ДК 021:2015 - 39160000-1 Шкільні меблі (комплект учнівських меблів для класу);
Кількість товару: 116 комплектів (комплект складається: 10 парт антисколіозних одномісних та 10 стільців).
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 19 липня 2018 22:31
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:51
В проекті договору (п.6.3.2) Замовник вимагає від Учасника поставити товар власним транспортом за свій рахунок. Вимога учаснику мати власний вантажний транспорт порушує ст.3 Закона України "Про публичні закупівлі" в частині недискримінації учасників. Виробник укладає договори з транспортними компаніями залежно від обсягів продукції і місця доставки. Вважаємо таку вимогу наданням переваги, навіть, будь-якому посереднику, який має власний транспорт. Просимо внести зміни у тендерну документацію та виключити цю вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваження. В проект договору (додаток №1 до ТД) внесені зміни в пункт 6.3.2.
Технична документація
Дата подання: 19 липня 2018 23:18
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:53
Просимо привести у відповідність формати надання інформації стосовно запропонованого товару, яка міститься в вимогах (Додаток 3 до тендерної документації) та в п.6 (Інструкція з підготовки тендерної документації). Цілком незрозуміло як надавати детальний опис кожного предмета запропонованого товару, малюнки, фото, ескіз або креслення - окремо або в порівняльній таблиці? Що має на увазі Замовник?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У тендерній документації п.6 ( Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ) вказані всі вимоги до предмета закупівлі - детальний опис та технічні характеристики запропонованого товару у вигляді порівняльної таблиці (вимоги Замовника, запропонований Учасником товар), також необхідно вказати модель, країну походження та фірму-виробника товару; також додатково пропонується надати в складі пропозиції ескіз або креслення запропонованого товару.
Техничні характеристики
Дата подання: 19 липня 2018 23:21
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:54
Добрий вечір! Якщо виробник пропонує інший спосіб регулювання зміни висоти підйому стільниці, наприклад, Rastomat 10 положень фіксації (Hettich), чи буде Замовником розглядатись така пропозиція?
З повагою.
Відповідь: Добрий вечір! Усі пропозиції будуть розглянуті згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Технічни характеристики
Дата подання: 19 липня 2018 23:53
Дата відповіді: 20 липня 2018 16:58
Який критерій є головним для замовника: фіксування кута нахилу стільниці або висота підйому стільниці? Дякуємо
Відповідь: Фіксування кута нахилу стільниці та висота підйому стільниці повинні відповідати технічними вимогам (додаток №3 до тендерної документації).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 липня 2018 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Згут А.Е. |
3 422 000,00
UAH з ПДВ
|
3 248 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН |
3 433 600,00
UAH з ПДВ
|
3 420 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Згут А.Е. #2055203825 |
Переможець |
3 248 000,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2018 12:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2018 15:18
|
001.jpg | зміни до договору |
23 жовтня 2018 15:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2018 10:46
|
006.jpg | зміни до договору |
23 серпня 2018 10:45
|
005.jpg | зміни до договору |
23 серпня 2018 10:45
|
004.jpg | зміни до договору |
23 серпня 2018 10:45
|
003.jpg | зміни до договору |
23 серпня 2018 10:45
|
002.jpg | зміни до договору |
23 серпня 2018 10:45
|
001.jpg | зміни до договору |
23 серпня 2018 10:45
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2018 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2018 16:46
|
003.jpg | укладений |
13 серпня 2018 16:45
|
004.jpg | укладений |
13 серпня 2018 16:45
|
002.jpg | укладений |
13 серпня 2018 16:45
|
001.jpg | укладений |
13 серпня 2018 16:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна у графіку поставки та дислокації |
Номер договору про закупівлю: | 207 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 207 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною реквізитів були внесені зміни до розділу ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 207 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 207 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |