Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту
автомобільної дороги О101601 Обухів - Українка - Трипілля на ділянці км 0+000-км 8+100 (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road O101601 Obukhiv - Ukrayinka - Trypillya on section km 0+000-km 8+100 (45233142-6 Road-repair works)
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road O101601 Obukhiv - Ukrayinka - Trypillya on section km 0+000-km 8+100 (45233142-6 Road-repair works)
Очікувана вартість
56 596 433,00 UAH
UA-2017-09-15-001072-c ● 8a9d5bb686e646aeb2783f6e68a91bbc
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Вебсайт: | http://kiev.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Контактна особа: |
Саранча Володимир Анатолійович 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kyiv Oblast |
National ID: | 26345736 |
Contact point: |
Sarancha Volodumyr Anatiliovych 380442000503 sadkotender@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 вересня 2017 11:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 30 жовтня 2017 11:28 |
Очікувана вартість: | 56 596 433,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 283 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 283000 UAH |
Publication date: | 15 вересня 2017 11:57 |
Enquiries until: | 06 жовтня 2017 11:00 |
Complaints submission until: | до 12 жовтня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 жовтня 2017 11:00 |
Information
Estimated total value: | 56 596 433 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 283 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8100 метри
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту
автомобільної дороги О101601 Обухів - Українка - Трипілля на ділянці км 0+000-км 8+100 (45233142-6 Ремонт доріг)
автомобільної дороги О101601 Обухів - Українка - Трипілля на ділянці км 0+000-км 8+100 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, відповідно до тендерної документації, відповідно до тендерної документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
GBN G.1-218-182:2011. Current mid-life repair services of motor road O101601 Obukhiv - Ukrayinka - Trypillya on section km 0+000-km 8+100 (45233142-6 Road-repair works)
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 вересня 2017 12:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 вересня 2017 12:10 |
Додаток №13 Підсумкова відомість ресурсів.docx | |
15 вересня 2017 12:08 |
126В-17 Проект Договору.doc | |
15 вересня 2017 12:05 |
126В-17 Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-09-15-001072-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест", Код ЄДРПОУ:200274482
Дата подання: 26 жовтня 2017 10:06
Вимога в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Службі автомобільних доріг
У Київській області
03680, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Вимога
в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Ознайомившись з рішенням Замовника, оформленого Протоколом №126В-3-17 від 24.10.2017 р., відповідно до якого тендерна пропозиція ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» на закупівлю послуг «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О101601 Обухів - Українка - Трипілля на ділянці км 0+000-км 8+100 (45233142-6 Ремонт доріг)», що проводиться Службою автомобільних доріг у Київській області, оголошення про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2017-09-15-001072-c, була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, та вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, з урахуванням нижченаведеного.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовником зазначено наступне: «… в наданій довідці щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку№4) учасником зазначений запланований обсяг асфальтобетону по марках, типах та кількості, які не відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації та гарантійному листі Приватного Акціонерного Товариства «Асфальтобетонний завод» АБ «Столичний» від 04.10.2017 р. №17/316».
Однак, відповідно до умов тендерної документації, Замовником не вимагалось надання довідки щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку№4) у разі, якщо учасник буде закуповувати асфальтобетонні суміші у виробника.
Так, у відповідності до п. 1.2.3. ч. 1 р. ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям надаються документи відповідно до п. 5.2. ч. 5 Р. ІІІ цієї документації.
Пунктом 5.2.2 ч. 5 р. ІІІ тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками Довідки про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання вимог зазначених в цій тендерній документації (Додаток № 4 до цієї тендерної документації).
Відповідно до п. 2 Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав надання Довідки про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі.
Відповідно до пп. 2.1. та 2.2. п.2 Додатку 4 до тендерної документації, при залученні учасником, для надання послуг за предметом закупівлі власного та орендованого заводу, учасники подають інформацію згідно обсягів, що встановлені у Розрахунковій (кошторисній) потребі в обсягах асфальтобетону (по типах та марках), включаючи цю інформацію у Ф-2.
Відповідно до п.2.3 Додатку 4 до тендерної документації: у разі, якщо учасник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: чинний (чинні) договір(и) з виробником(ами) асфальтобетону або лист(и)-підтвердження від виробника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду (зазначеної вище), в потрібній кількості (зазначеної вище), для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг.
Відповідно до приміток до п. 2 Додатку №4 до тендерної документації, якщо Учасник буде отримувати асфальтобетон на власному асфальтобетонному заводі, орендованому та здійснювати закупівлю у виробника, йому необхідно у ФОРМІ № 2 зазначити всі джерела отримання асфальтобетонної суміші за видами та кількістю. Тобто, відповідно до цього пункту, форма 2 вимагалася Замовником при комбінованих поставках (з власного, орендованого заводів та закупівлі у виробника)
Таким чином, відповідно до вимог Додатку №4 до тендерної документації, у разі відсутності в учасника власного/орендованого заводу, він не був зобов’язаним надавати Довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі за формою 2. Прийнятним у такому разі було надання або договору поставки або листа від виробника.
У складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» було надано помилково Довідку про постачання асфальтобетону, і, з урахуванням відсутності у тендерній документації вимоги про надання учасниками, які будуть закуповувати асфальтобетон у виробників, будь-яких довідок про постачання асфальтобетону, такий помилковий документ (який можна також вважати додатковим) не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки у даному випадку відсутнє порушення умов тендерної документації.
В той же час, у складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» надано лист від виробника від 04.10.2017 р. №17/317 із зазначенням про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду, в потрібній кількості, для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг. При цьому, за змістом цього листа, обсяг асфальтобетону по марках, типах та кількості, відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації.
Таким чином, учасником ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» було дотримано умови тендерної документації і ми не вважаємо аргументацію, наведену у протоколі відхилення, достатньою для відхилення нашої тендерної пропозиції, оскільки такі формальні обґрунтування не можуть слугувати підставою для недопущення нас до аукціону, що матиме наслідком обмеження конкуренції та порушення принципів максимальної економії та ефективності під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» із посиланням на конкретний пункт тендерної документації, який містить вимогу про те, що у разі, якщо учасник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, то такий учасник повинен надавати Довідку згідно форми 2 чи будь-яку іншу довідку.
Окремо звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику не заборонено самостійно скасовувати свої рішення (до прийняття відповідного рішення Органом оскарження), які прийняті в процесі проведення процедур закупівель.
Розгорнути
Згорнути
У Київській області
03680, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Вимога
в порядку ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»
Ознайомившись з рішенням Замовника, оформленого Протоколом №126В-3-17 від 24.10.2017 р., відповідно до якого тендерна пропозиція ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» на закупівлю послуг «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О101601 Обухів - Українка - Трипілля на ділянці км 0+000-км 8+100 (45233142-6 Ремонт доріг)», що проводиться Службою автомобільних доріг у Київській області, оголошення про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу № UA-2017-09-15-001072-c, була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації, вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, та вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації, з урахуванням нижченаведеного.
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовником зазначено наступне: «… в наданій довідці щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку№4) учасником зазначений запланований обсяг асфальтобетону по марках, типах та кількості, які не відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації та гарантійному листі Приватного Акціонерного Товариства «Асфальтобетонний завод» АБ «Столичний» від 04.10.2017 р. №17/316».
Однак, відповідно до умов тендерної документації, Замовником не вимагалось надання довідки щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку№4) у разі, якщо учасник буде закуповувати асфальтобетонні суміші у виробника.
Так, у відповідності до п. 1.2.3. ч. 1 р. ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям надаються документи відповідно до п. 5.2. ч. 5 Р. ІІІ цієї документації.
Пунктом 5.2.2 ч. 5 р. ІІІ тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками Довідки про наявність обладнання та матеріально - технічної бази, необхідних для виконання вимог зазначених в цій тендерній документації (Додаток № 4 до цієї тендерної документації).
Відповідно до п. 2 Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагав надання Довідки про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі.
Відповідно до пп. 2.1. та 2.2. п.2 Додатку 4 до тендерної документації, при залученні учасником, для надання послуг за предметом закупівлі власного та орендованого заводу, учасники подають інформацію згідно обсягів, що встановлені у Розрахунковій (кошторисній) потребі в обсягах асфальтобетону (по типах та марках), включаючи цю інформацію у Ф-2.
Відповідно до п.2.3 Додатку 4 до тендерної документації: у разі, якщо учасник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, такий учасник в складі тендерної пропозиції надає: чинний (чинні) договір(и) з виробником(ами) асфальтобетону або лист(и)-підтвердження від виробника(ів) асфальтобетону про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду (зазначеної вище), в потрібній кількості (зазначеної вище), для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг.
Відповідно до приміток до п. 2 Додатку №4 до тендерної документації, якщо Учасник буде отримувати асфальтобетон на власному асфальтобетонному заводі, орендованому та здійснювати закупівлю у виробника, йому необхідно у ФОРМІ № 2 зазначити всі джерела отримання асфальтобетонної суміші за видами та кількістю. Тобто, відповідно до цього пункту, форма 2 вимагалася Замовником при комбінованих поставках (з власного, орендованого заводів та закупівлі у виробника)
Таким чином, відповідно до вимог Додатку №4 до тендерної документації, у разі відсутності в учасника власного/орендованого заводу, він не був зобов’язаним надавати Довідку про наявність власного та/або орендованого асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) для надання послуг згідно предмету закупівлі за формою 2. Прийнятним у такому разі було надання або договору поставки або листа від виробника.
У складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» було надано помилково Довідку про постачання асфальтобетону, і, з урахуванням відсутності у тендерній документації вимоги про надання учасниками, які будуть закуповувати асфальтобетон у виробників, будь-яких довідок про постачання асфальтобетону, такий помилковий документ (який можна також вважати додатковим) не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки у даному випадку відсутнє порушення умов тендерної документації.
В той же час, у складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» надано лист від виробника від 04.10.2017 р. №17/317 із зазначенням про можливість постачання учаснику асфальтобетону необхідного виду, в потрібній кількості, для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг. При цьому, за змістом цього листа, обсяг асфальтобетону по марках, типах та кількості, відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації.
Таким чином, учасником ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» було дотримано умови тендерної документації і ми не вважаємо аргументацію, наведену у протоколі відхилення, достатньою для відхилення нашої тендерної пропозиції, оскільки такі формальні обґрунтування не можуть слугувати підставою для недопущення нас до аукціону, що матиме наслідком обмеження конкуренції та порушення принципів максимальної економії та ефективності під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м. Брест» із посиланням на конкретний пункт тендерної документації, який містить вимогу про те, що у разі, якщо учасник для надання послуг за предметом закупівлі планує закуповувати асфальтобетонні суміші у інших виробників, то такий учасник повинен надавати Довідку згідно форми 2 чи будь-яку іншу довідку.
Окремо звертаємо увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику не заборонено самостійно скасовувати свої рішення (до прийняття відповідного рішення Органом оскарження), які прийняті в процесі проведення процедур закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2017 17:16
У відповідь на Вашу вимогу Служба автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) повідомляє наступне: у складі тендерної пропозиції ВАТ «ДБТ №4 м.Брест» (далі – Учасник) надана довідка щодо постачання асфальтобетону (форма №2), в якій міститься інформація, що «Для надання послуг за предметом закупівлі плануємо закуповувати необхідні асфальтобетонні суміші у виробника, копія гарантійного листа від виробника додається». Тому тендерним комітетом Замовника тендерна пропозиція Учасника розглядалася в комплексі з наданим гарантійним листом Приватного Акціонерного Товариства «Асфальтобетонний завод» АБ Столичний» та наданої довідки щодо постачання асфальтобетону (форма №2).
Але в наданій довідці щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку №4) Учасником зазначений запланований обсяг асфальтобетону поставки на об’єкт по марках, типах та кількості, які не відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації (п.2 Додаток №4) та гарантійному листі Приватного Акціонерного Товариства «Асфальтобетонний завод» АБ Столичний». Тобто Учасник (згідно наданої форми №2) запропонував надати послуги по об’єкту по типу, марці та кількості асфальтобетону, яка не відповідає вимозі щодо якісних та кількісних характеристик по предмету закупівлі.
З огляду на вищевикладене тендерний комітет Замовника дійшов висновку, що підстав для скасування прийнятого рішення (Протокол № 126В-3-17 від 24.10.2017 року) немає.
Але в наданій довідці щодо поставки асфальтобетонної суміші (форма №2 додатку №4) Учасником зазначений запланований обсяг асфальтобетону поставки на об’єкт по марках, типах та кількості, які не відповідають розрахунковій (кошторисній) потребі, зазначеній в тендерній документації (п.2 Додаток №4) та гарантійному листі Приватного Акціонерного Товариства «Асфальтобетонний завод» АБ Столичний». Тобто Учасник (згідно наданої форми №2) запропонував надати послуги по об’єкту по типу, марці та кількості асфальтобетону, яка не відповідає вимозі щодо якісних та кількісних характеристик по предмету закупівлі.
З огляду на вищевикладене тендерний комітет Замовника дійшов висновку, що підстав для скасування прийнятого рішення (Протокол № 126В-3-17 від 24.10.2017 року) немає.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 24 жовтня 2017
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Київській області |
Код ЄДРПОУ: | 26345736 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПрАТ Броварське ШБУ №50 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Открытое акционерное общество "Дорожно-строительный трест № 4 г.Брест" | Документи |
Відхилено
Документи
|
КОНСОРЦІУМ "МАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2017 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" |
55 746 400,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" |
54 960 345,00
UAH з ПДВ
|
54 960 345,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Броварське ШБУ №50 |
56 266 200,00
UAH з ПДВ
|
56 266 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" #36156238 |
Рішення скасоване |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2017 12:08
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВШЛЯХБУД" #36156238 |
Відхилено |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2017 12:13
|
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" #39507877 |
Переможець |
54 960 345,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2017 14:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2018 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2017 17:26
|
Договір № 472М-17 від 22.11.2017р.pdf | укладений |
22 листопада 2017 17:17
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
2 512 598,33
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Керуючись положеннями Бюджетного кодексу України, Законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про автомобільні дороги», «Про внесення змін до деяких законів України щодо реформування системи управління автомобільними дорогами загального користування», «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо удосконалення механізму фінансового забезпечення дорожньої галузі», «Про внесення змін до Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» щодо удосконалення механізму фінансування дорожньої галузі», постанови Кабінету Міністрів України від 16.09.2015 № 726 «Про проведення експерименту з фінансового забезпечення здійснення заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування в усіх областях та м. Києві, а також дорожньої інфраструктури у м. Києві», розпорядження Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 №759-р «Про передачу автомобільних доріг загального користування місцевого значення», розпоряджень голови Київської обласної державної адміністрації від 25.07.2017 № 379 «Про затвердження Переліку об’єктів, щодо яких проводиться експеримент з фінансового забезпечення здійснення заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування в Київській області», від 26.09.2017 № 505 «Про затвердження переліків автомобільних доріг загального користування місцевого значення Київської області» та від 10.11.2017 № 573 «Про передачу автомобільних доріг загального користування місцевого значення до сфери управління Київської обласної державної адміністрації», було внесено зміни до «Переліку об’єктів, щодо яких проводиться експеримент з фінансового забезпечення здійснення заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування в Київській області», затвердженого розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 25.07.2017 № 379, а саме визначено, що у пунктах 29-182 та 190-192 у графі «Замовник робіт» слова «Служба автомобільних доріг у Київській області» замінено словами «Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації». 04.07.2018р. Службою автомобільних доріг у Київській області було направлено рекомендований лист Директору Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «АЛЬКОР» (далі – ДП «АЛЬКОР») Сімакову О.Є. на адресу: 01030, м.Київ, вул. Б.Хмельницького, 52 оф. 623, який містить оригінал Повідомлення про розірвання Договору та оригінал Додаткової угоди на розірвання. За допомогою трек-номеру 0304803862973 відстежено і перевірено - відправлення вручено представнику ДП «АЛЬКОР» за довіреністю 23.07.2018р. ДП «АЛЬКОР» вимогу щодо розірвання Договору залишив без відповіді, тому враховуючи вищевикладене Служба автомобільних доріг у Київській області припиняє зі свого боку договірні зобов’язання та фінансове забезпечення у 2018 році будь-яких робіт за цим Договором та розриває його. |