Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 76+000 - 80+100 (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Current average repair public road of national importance N-22 Ustilug - Lutsk - Rivne on the section km 76+000 - 80+100 (45233142-6 road repairs)
Очікувана вартість
51 630 140,00 UAH
UA-2017-09-01-000835-b 214396fe810345f7a67ad40e0cd117fd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан Володимирович

380507833341 sadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43000, Україна , Волинська область обл., Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан Володимирович
380507833341
sadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan
380507833341
sadtender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 вересня 2017 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2017 09:00
Початок аукціону: 11 жовтня 2017 11:29
Очікувана вартість: 51 630 140,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 516 301,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1290753 UAH
Publication date: 01 вересня 2017 14:32
Enquiries until: 22 вересня 2017 09:00
Complaints submission until: до 28 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 жовтня 2017 09:00

Information

Estimated total value: 51 630 140 UAH including VAT
Minimal lowering step: 516 301 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 76+000 - 80+100 (45233142-6 Ремонт доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4100 метри
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 76+000 - 80+100 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43020, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Рівненська 52б (послуги надаються на автомобільній дорозі державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 76+000 - 80+100)
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Current average repair public road of national importance N-22 Ustilug - Lutsk - Rivne on the section km 76+000 - 80+100 (45233142-6 road repairs)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-09-01-000835-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПАТ "Екоклін", Код ЄДРПОУ:34964189
Дата подання: 14 вересня 2017 15:02
Дискримінаційні вимоги по Гарантії
ВИМОГА за оголошенням UA-2017-09-01-000835-b
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Частиною 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що вид забезпечення тендерної пропозиції – банківська гарантія.
Така вимога Замовника є дискримінаційною та обмежує конкуренцію, а саме:
- п. 8 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що забезпечення тендерної пропозиції – це надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
- ст. 560 Цивільного кодексу України, за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку.
- ч. 1 ст. 200 Господарського кодексу України передбачено, що гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
- Листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 20.09.2016р.
№ 3302-06/30343-07 зазначено, що забезпечення тендерної пропозиції – надання забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія.
У зв’язку із вищевикладеним, просимо Вас усунути порушення під час проведення процедури закупівлі в частині встановлення дискримінації учасників та обмеження конкуренції й внести зміни до Тендерної документації, передбачивши подання Учасниками, забезпечення тендерної пропозиції у такому вигляді як - Гарантія, виданої Банком, Фінансовими установами, Страховими організаціями, я то передбачено ст. 560 ЦК України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 вересня 2017 14:56
Відповідно до статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право вимагати від учасника надання забезпечення тендерної пропозиції. Пунктом 8 частини 1 статті 1 Закону встановлено, що забезпеченням тендерної пропозиції, в розумінні Закону, є гарантія. Враховуючи вимоги ст. 24 Закону, в тендерній документації Замовник зазначає умови надання забезпечення тендерної пропозиції, зокрема її вид. Відповідно до вимог ст. 560 ЦК України, розрізняють такі види гарантій: банківська гарантія, страхова гарантія та гарантія фінансової установи. Тому, в залежності від виду необхідного забезпечення, необхідно звернутись до відповідної фінансової установи.
В даному випадку, згідно вимог тендерної документації на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-22 Устилуг — Луцьк — Рівне на ділянці км 76+000 - 80+100 Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом), безумовної та безвідкличної, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання умов, передбачених у частині третій статті 24 Закону.
У разі ненадання забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог п. 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція учасника буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь на подану вимогу

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 жовтня 2017
UA-2017-09-01-000835-b214396fe810345f7a67ad40e0cd117fd
Найменування: Служба автомобільних доріг у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43000, Україна, Волинська область обл., Луцьк, Вул. Рівненська, будинок 52-Б
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

02 жовтня 2017 09:05
Звіт з ЄДР (припинено)
05 жовтня 2017 11:26
Електронний підпис

Публічні документи

29 вересня 2017 15:27
Гарантійний лист. Дод. 1.pdf
29 вересня 2017 15:27
ЕБГ 16-50794.rar

Документи

05 жовтня 2017 11:27
Електронний підпис

Публічні документи

30 вересня 2017 16:58
11. Проект договору.pdf
30 вересня 2017 16:45
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 жовтня 2017 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс" 49 450 000,00
UAH з ПДВ
49 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 51 587 922,00
UAH з ПДВ
51 587 922,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2017 15:27
Гарантійний лист. Дод. 1.pdf
29 вересня 2017 15:27
ЕБГ 16-50794.rar

Публічні документи

30 вересня 2017 16:58
11. Проект договору.pdf
30 вересня 2017 16:45
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
Переможець 49 450 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2017 11:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2017 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Луцькавтодор-сервіс"
#23251561
49 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2018 11:01
Додаток 3 План фінансування.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 11:00
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2018 17:01
Додаткова угода №56 18.pdf зміни до договору
11 червня 2018 17:01
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2018 16:43
Додаткова угода № 18 18.pdf зміни до договору
01 березня 2018 16:42
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 15:10
Додаток №2 План фінансування.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 15:10
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2017 12:23
Додаткова угода №91 17.pdf зміни до договору
15 грудня 2017 12:21
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2017 15:45
Договір №01.3 13 17.pdf укладений
24 жовтня 2017 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в розділ 12 "Додатки до договору та договірна документація" шляхом доповнення п.12.1 даного розділу Додатком 3 - План фінансування, що додається
Номер договору про закупівлю: №01.3/13/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/13/17, додаткова угода №91/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у додаток №2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: №01.3/13/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/13/17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в п.2.6, п.5.1 та п.10.1 до договору: доповнення гарантійних термінів, продовження надання послуг до 01.07.2018 р. та дії договору на 2018 рік, внесення змін в додаток №3 до договору "ПЛАН(-и) ФІНАНСУВАННЯ" та Додаток №2 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг)" та викладення їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №01.3/13/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/13/17, додаткова угода №18/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін у Додаток №2 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг)"
Номер договору про закупівлю: №01.3/13/17
Договір:
Номер додаткової угоди: №01.3/13/17, додаткова угода №56/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 3 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: №01.3/13/17
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір №01.3/13/17, додаткова угода №18/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML