Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво автоматизованої газорозподільної станції "Яготин" (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
125 030 663,00 UAH
UA-2017-07-25-001147-b ● 33d81955c2f5494887b59ef45356459f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "УМГ "КИЇВТРАНСГАЗ" ПАТ "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 23517243 |
Місцезнаходження: | 03065, Україна , Київська обл., Київ, проспект Космонавта Комарова, 44 , м. Київ |
Контактна особа: |
Ховхун Наталія Вікторівна (044) 239-78-45 hovhun-nv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2017 15:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2017 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2017 14:04 |
Очікувана вартість: | 125 030 663,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 600000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Будівництво автоматизованої газорозподільної станції "Яготин" (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво автоматизованої газорозподільної станції "Яготин" (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 січня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2017 17:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2017 17:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_2_Будівництво АГРС Яготин.docx | |
26 вересня 2017 17:06 |
ЗТД_2_Будівництво АГРС Яготин.pdf | |
22 серпня 2017 17:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1_Будівництво АГРС Яготин.docx |
26 вересня 2017 17:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 вересня 2017 17:06 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_2_Будівництво АГРС Яготин.docx
|
||||||
26 вересня 2017 17:06 |
ЗТД_2_Будівництво АГРС Яготин.pdf
|
||||||
22 серпня 2017 17:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1_Будівництво АГРС Яготин.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо ознайомлення з проектною документацію
Дата подання: 28 липня 2017 16:14
Дата відповіді: 01 серпня 2017 10:50
Чи може Замовник надіслати проектну документацію на єлектронну адресу Учасника за офійійним листом-запросом?
Відповідь: Відповідно до розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації, Учасник за письмовим зверненням може ознайомитись із проектною документацією.
Враховуючи те, що проектна документація в електронному вигляді має достатній об’єм, Замовник не має можливості надіслати її через електронну пошту.
Отже, ознайомитись з проектною документацією можливо лише в паперовому вигляді за адресою: м. Київ, проспект Космонавта Комарова,44 попередньо надіславши відповідний офіційний лист.
Враховуючи те, що проектна документація в електронному вигляді має достатній об’єм, Замовник не має можливості надіслати її через електронну пошту.
Отже, ознайомитись з проектною документацією можливо лише в паперовому вигляді за адресою: м. Київ, проспект Космонавта Комарова,44 попередньо надіславши відповідний офіційний лист.
Технічні та кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 06 вересня 2017 09:28
Дата відповіді: 08 вересня 2017 10:28
1. Відповідно до п. 1.3 Додатку №2 до тендерної документації, необхідно надати довідку про виконання аналогічних договорів. Буде вважатися «аналогічним» договір по поставці та будівельним роботам окремих вузлів ГРС (вимірювання, одоризація)? Або потрібно надання договору щодо виконання реконструкції всієї ГРС?
2. Які саме сертифікати, дозволи повинно надати від виробника ГРС?
3. Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації, учасник має право запропонувати еквівалент предмету закупівлі. Просимо надати посилання на ТУ, сертифікат, технічний опис, досвід використання в системі Укртрансгаза обладнання, що зазначено в п.1 Електричної частини, специфікації блок-боксів 1а, 1б, 1в, 1г, Додаток №1, а саме «Панель – місцевий блок управління» Норма плюс.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Питання:
Відповідно до п. 1.3 Додатку №2 до тендерної документації, необхідно надати довідку про виконання аналогічних договорів. Буде вважатися «аналогічним» договір по поставці та будівельним роботам окремих вузлів ГРС (вимірювання, одоризація)? Або потрібно надання договору щодо виконання реконструкції всієї ГРС?
Відповідь:
Згідно додатку 2 до тендерної документації п.1.3.1 для визначення кваліфікації учасника замовник вимагає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме копії договорів по виконанню аналогічних робіт та позитивні листи-відгуки, предметом закупівлі передбачається будівництво автоматизованої газорозподільної станції "Яготин", а не окремих вузлів ГРС.
Отже, аналогічними договорами виконання робіт вважається виконання комплексу робіт в цілому по об’єктах ГРС (будівництво, реконструкція).
2. Питання:
Які саме сертифікати, дозволи повинно надати від виробника ГРС?
Відповідь:
Матеріали та обладнання, що використовуватимуться для проведення робіт, повинні відповідати чинним стандартам, технічним умовам, документації заводів виробників, а також повинні бути сертифіковані в Україні в установленому порядку.
3. Питання:
Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації, учасник має право запропонувати еквівалент предмету закупівлі. Просимо надати посилання на ТУ, сертифікат, технічний опис, досвід використання в системі Укртрансгаза обладнання, що зазначено в п.1 Електричної частини, специфікації блок-боксів 1а, 1б, 1в, 1г, Додаток №1, а саме «Панель – місцевий блок управління» Норма плюс.
Відповідь:
До даного пункту будуть внесені зміни.
Відповідно до п. 1.3 Додатку №2 до тендерної документації, необхідно надати довідку про виконання аналогічних договорів. Буде вважатися «аналогічним» договір по поставці та будівельним роботам окремих вузлів ГРС (вимірювання, одоризація)? Або потрібно надання договору щодо виконання реконструкції всієї ГРС?
Відповідь:
Згідно додатку 2 до тендерної документації п.1.3.1 для визначення кваліфікації учасника замовник вимагає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, а саме копії договорів по виконанню аналогічних робіт та позитивні листи-відгуки, предметом закупівлі передбачається будівництво автоматизованої газорозподільної станції "Яготин", а не окремих вузлів ГРС.
Отже, аналогічними договорами виконання робіт вважається виконання комплексу робіт в цілому по об’єктах ГРС (будівництво, реконструкція).
2. Питання:
Які саме сертифікати, дозволи повинно надати від виробника ГРС?
Відповідь:
Матеріали та обладнання, що використовуватимуться для проведення робіт, повинні відповідати чинним стандартам, технічним умовам, документації заводів виробників, а також повинні бути сертифіковані в Україні в установленому порядку.
3. Питання:
Відповідно до п.6 розділу ІІІ тендерної документації, учасник має право запропонувати еквівалент предмету закупівлі. Просимо надати посилання на ТУ, сертифікат, технічний опис, досвід використання в системі Укртрансгаза обладнання, що зазначено в п.1 Електричної частини, специфікації блок-боксів 1а, 1б, 1в, 1г, Додаток №1, а саме «Панель – місцевий блок управління» Норма плюс.
Відповідь:
До даного пункту будуть внесені зміни.
Технічні та кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 06 жовтня 2017 10:49
Дата відповіді: 11 жовтня 2017 09:11
Розглянувши тендерну документація та додатки до них, просимо внести зміни та дати пояснення щодо деяких пунктів тендеру.
Згідно п. 2.1.3 Додатку 2 до тендерної документації передбачається надання «Копія Дозволу Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду або Державної служби України з питань праці на застосування технологічного обладнання (складові частини) блочної ГРС.»
Поміж тим, видачу дозвольних документів регламентує Постанова Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 «ПОРЯДОК видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Пункт 2 Додатку 3 даного документа каже що дозвіл на застосування повинен бути виданий на «Технологічне устатковання та лінійні частини магістральних газопроводів, нафтопроводів, продуктопроводів».
Предметом даного тендера є не окремі комплектуючі компоненти, а комплектний виріб – «блочна газорозподільна станція виробництва НЕАТ або аналог».
1 Отже, чи правильно ми розуміємо, що окрім дозвола на застосування «блочної ГРС НЕАТ або аналог», потрібно надавати дозволи на обладнання, що є складовими частинами ГРС? На яке, конкретно, обладнання потрібно надати дозвіл? Просимо внести зміни в п. 2.1.3.
2 Чи правильно ми розуміємо, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», обладнання, що входить в склад блочної ГРС та працює під тиском, повинно відповідати «Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском» та мати сертифікацію відповідності цьому регламенту?
3 До складу ГРС входить САК ГРС, як важлива складова ГРС.
Чи повинна мати компанія-виробник ГРС узгоджене УКРТРАНСГАЗом ТЗ на САК ГРС та досвід експлуатації САК ГРС?
4 Всі сертифікати, дозволи, декларації відповідності повинні бути у виробника ГРС на момент подачі тендерної пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надаємо відповідь на запитання до тендеру по предмету закупівлі «Будівництво автоматизованої газорозподільної станції "Яготин" (Будівельні роботи).
1. Питання:
Розглянувши тендерну документація та додатки до них, просимо внести зміни та дати пояснення щодо деяких пунктів тендеру. Згідно п. 2.1.3 Додатку 2 до тендерної документації передбачається надання «Копія Дозволу Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду або Державної служби України з питань праці на застосування технологічного обладнання (складові частини) блочної ГРС.» Поміж тим, видачу дозвольних документів регламентує Постанова Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 «ПОРЯДОК видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Пункт 2 Додатку 3 даного документа каже що дозвіл на застосування повинен бути виданий на «Технологічне устатковання та лінійні частини магістральних газопроводів, нафтопроводів, продуктопроводів». Предметом даного тендера є не окремі комплектуючі компоненти, а комплектний виріб – «блочна газорозподільна станція виробництва НЕАТ або аналог».
1. Отже, чи правильно ми розуміємо, що окрім дозвола на застосування «блочної ГРС НЕАТ або аналог», потрібно надавати дозволи на обладнання, що є складовими частинами ГРС? На яке, конкретно, обладнання потрібно надати дозвіл? Просимо внести зміни в п. 2.1.3.
Відповідь:
Відповідно п.2.1.3. до Додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен надати копію Дозволу Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду або Державної служби України з питань праці на застосування технологічного обладнання (складові частини) блочної ГРС (надалі Дозвіл).
Мається на увазі Дозвіл на комплектний виріб блочної газорозподільної станції, що включає в себе обладнання відповідно до переліку зазначеного в паспорті на блочну ГРС. На обладнання, що не входить до комплектності блочної ГРС та є складовою частиною ГРС в цілому Учасник надає Дозвіл на застосування складової частини ГРС відповідно до паспорту на продукцію.
2. Питання:
Чи правильно ми розуміємо, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», обладнання, що входить в склад блочної ГРС та працює під тиском, повинно відповідати «Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском» та мати сертифікацію відповідності цьому регламенту?
Відповідь:
Дане питання являється компетенцією органів Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду або Державної служби України з питань праці.
3. Питання:
До складу ГРС входить САК ГРС, як важлива складова ГРС. Чи повинна мати компанія-виробник ГРС узгоджене УКРТРАНСГАЗом ТЗ на САК ГРС та досвід експлуатації САК ГРС?
Відповідь:
В процесі реалізації проекту будівництва ГРС Яготин Підрядник (компанія-виробник) узгоджує алгоритми роботи САК ГРС з Замовником, що повинні відповідати СОУ 60.3-30019801-079:2010 Системи автоматичного керування газорозподільчими станціями. Основні технічні вимоги.
4. Питання:
Всі сертифікати, дозволи, декларації відповідності повинні бути у виробника ГРС на момент подачі тендерної пропозиції?
Відповідь:
Документи надаються відповідно до розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації:
* - зазначити технічні, якісні та інші характеристики запропонованого устаткування та обладнання в повному обсязі, що підтверджують відповідність устаткування та обладнання вимогам Замовника.
У разі надання еквіваленту устаткування та обладнання, вказати технічні, якісні та інші характеристики запропонованого еквіваленту устаткування та обладнання (паспорти, інструкції до застосування, тощо).
У разі надання еквіваленту основного технологічного устаткування ГРС (БЛОК-БОКС ТЕХНОЛОГІЧНИЙ (1а,1б,1в,1г) (Q max =20000 нм3/год Р=0,6 МПа) в повній заводській готовності) додатково надати технологічну схему, комплектуючі та габаритні креслення блок-боксів (контейнерів) 1а,1б,1в,1г.
1. Питання:
Розглянувши тендерну документація та додатки до них, просимо внести зміни та дати пояснення щодо деяких пунктів тендеру. Згідно п. 2.1.3 Додатку 2 до тендерної документації передбачається надання «Копія Дозволу Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду або Державної служби України з питань праці на застосування технологічного обладнання (складові частини) блочної ГРС.» Поміж тим, видачу дозвольних документів регламентує Постанова Кабінету Міністрів України № 1107 від 26.10.2011 «ПОРЯДОК видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Пункт 2 Додатку 3 даного документа каже що дозвіл на застосування повинен бути виданий на «Технологічне устатковання та лінійні частини магістральних газопроводів, нафтопроводів, продуктопроводів». Предметом даного тендера є не окремі комплектуючі компоненти, а комплектний виріб – «блочна газорозподільна станція виробництва НЕАТ або аналог».
1. Отже, чи правильно ми розуміємо, що окрім дозвола на застосування «блочної ГРС НЕАТ або аналог», потрібно надавати дозволи на обладнання, що є складовими частинами ГРС? На яке, конкретно, обладнання потрібно надати дозвіл? Просимо внести зміни в п. 2.1.3.
Відповідь:
Відповідно п.2.1.3. до Додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен надати копію Дозволу Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду або Державної служби України з питань праці на застосування технологічного обладнання (складові частини) блочної ГРС (надалі Дозвіл).
Мається на увазі Дозвіл на комплектний виріб блочної газорозподільної станції, що включає в себе обладнання відповідно до переліку зазначеного в паспорті на блочну ГРС. На обладнання, що не входить до комплектності блочної ГРС та є складовою частиною ГРС в цілому Учасник надає Дозвіл на застосування складової частини ГРС відповідно до паспорту на продукцію.
2. Питання:
Чи правильно ми розуміємо, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», обладнання, що входить в склад блочної ГРС та працює під тиском, повинно відповідати «Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском» та мати сертифікацію відповідності цьому регламенту?
Відповідь:
Дане питання являється компетенцією органів Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду або Державної служби України з питань праці.
3. Питання:
До складу ГРС входить САК ГРС, як важлива складова ГРС. Чи повинна мати компанія-виробник ГРС узгоджене УКРТРАНСГАЗом ТЗ на САК ГРС та досвід експлуатації САК ГРС?
Відповідь:
В процесі реалізації проекту будівництва ГРС Яготин Підрядник (компанія-виробник) узгоджує алгоритми роботи САК ГРС з Замовником, що повинні відповідати СОУ 60.3-30019801-079:2010 Системи автоматичного керування газорозподільчими станціями. Основні технічні вимоги.
4. Питання:
Всі сертифікати, дозволи, декларації відповідності повинні бути у виробника ГРС на момент подачі тендерної пропозиції?
Відповідь:
Документи надаються відповідно до розділу 5 Додатку №1 до тендерної документації:
* - зазначити технічні, якісні та інші характеристики запропонованого устаткування та обладнання в повному обсязі, що підтверджують відповідність устаткування та обладнання вимогам Замовника.
У разі надання еквіваленту устаткування та обладнання, вказати технічні, якісні та інші характеристики запропонованого еквіваленту устаткування та обладнання (паспорти, інструкції до застосування, тощо).
У разі надання еквіваленту основного технологічного устаткування ГРС (БЛОК-БОКС ТЕХНОЛОГІЧНИЙ (1а,1б,1в,1г) (Q max =20000 нм3/год Р=0,6 МПа) в повній заводській готовності) додатково надати технологічну схему, комплектуючі та габаритні креслення блок-боксів (контейнерів) 1а,1б,1в,1г.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-25-001147-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24, Код ЄДРПОУ:04715664
Дата подання: 03 листопада 2017 15:16
Скарга
Скарга в антимонопольний комітет
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2017 14:54
На вимогу UA-2017-07-25-001147-b.b1 від 03.11.2017
Відповідно до п.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 (далі, також-Закон) ПАТ УКРТРАНСГАЗ» в особі Філії «УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ» (далі, також-Замовник) надає додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління №24» (далі, також-Учасник) умовам тендерної документації по закупівлі Будівництво автоматизованої газорозподільної станції "Яготин" (Будівельні роботи та поточний ремонт) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-25-001147-b)
Тендерна документація Замовником була складена згідно вимог Закону, в т.ч. ст. 22 Закону та Наказу МЕРТУ вiд 13.04.2016 № 680, та затверджена тендерним комітетом Філії.
Датою подання тендерних пропозицій було визначено 17.10.2017 до 17-00.
Аукціон відбувся 18.10.2017 р.
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій по зазначеній процедурі, форма якого затверджена Наказом МЕРТУ № 490 від 22.03.2016 тендерні пропозицій подали наступні учасники:
• ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління №24» - остаточна пропозиція 116 950 000,00 грн.;
• ТОВ «НАФТОГАЗМОНТАЖ» - остаточна пропозиціія 117 000 000,00 грн.;
• ТОВ "МОДУЛЬ ПРОЕКТ" – остаточна пропозиція 117 099 000,00 грн.;
• ТОВ «Спецдіагностика» - остаточна пропозиція 125 030 100,00 грн.
Відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій була проведена автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації. Після оцінки пропозицій Замовник розглядав найбільш економічно вигідну пропозицію подану учасником торгів.
За результатами розгляду та оцінки поданих тендерних пропозицій по зазначеній закупівлі, у відповідності до вимог Закону було відхилено ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління №24».
Розгляд тендерних пропозицій проводився на підставі ч.4 ст.28 Закону та Порядку здійснення товарів, робіт і послуг в Публічному акціонерному товаристві «УКРТРАНСГАЗ», затвердженого наказом Товариства № 383 від 13.06.2017 р., а саме: починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки була визначена найбільш економічно вигідною. Тобто, починаючи з пропозиції ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління №24».
При розгляді (перевірці) тендерної пропозиції з інформацією та документами поданими учасником ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління №24» на їх відповідність вимогам тендерної документації, на відповідність кваліфікаційним критеріям згідно тендерної документації та вимог ст.16 Закону, а також щодо наявності підстав зазначених в ч.1 ст.17 Закону, Замовником було виявлено підстави для відхилення пропозиції Учасника згідно ст.30 Закону.
А саме:
Інформація про розрахунок вартості тендерної пропозиції у вигляді Кошторисної документації не містить витрати на покриття ризиків та інфляційні витрати на обладнання (відповідно розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації).
Слід зазначити, що в р.4 Додатку №1 до тендерної документації (Інші вимоги) Замовником зазначена обов’язкова умова для учасників: «Відповідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.п. 6.2.10; 6.2.12 до складу договірної ціни та відповідного до неї зведеного кошторисного розрахунку (ЗКР) включити витрати: - Кошти на покриття ризиків в розмірі 1,5% від суми глав 1-9 графи 4,5,6; - Кошти на покриття інфляційних витрат в розмірі 4% від суми глав 1-9 графи 4,5».
Крім того, в примітці до п. 1.4. р. ІІІ тендерної документації визначено, що Розрахунок вартості тендерної (цінової) пропозиції здійснюється у вигляді Кошторисної документації виконаної в програмному комплексі АВК-5 у версії не нижче 3.2.0. відповідно до Технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі (Додаток № 1 до тендерної документації). Вартість тендерної (цінової) пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуван
Відповідно до п.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922 (далі, також-Закон) ПАТ УКРТРАНСГАЗ» в особі Філії «УМГ «КИЇВТРАНСГАЗ» (далі, також-Замовник) надає додаткову інформацію стосовно причини невідповідності тендерної пропозиції ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління №24» (далі, також-Учасник) умовам тендерної документації по закупівлі Будівництво автоматизованої газорозподільної станції "Яготин" (Будівельні роботи та поточний ремонт) (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-25-001147-b)
Тендерна документація Замовником була складена згідно вимог Закону, в т.ч. ст. 22 Закону та Наказу МЕРТУ вiд 13.04.2016 № 680, та затверджена тендерним комітетом Філії.
Датою подання тендерних пропозицій було визначено 17.10.2017 до 17-00.
Аукціон відбувся 18.10.2017 р.
Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій по зазначеній процедурі, форма якого затверджена Наказом МЕРТУ № 490 від 22.03.2016 тендерні пропозицій подали наступні учасники:
• ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління №24» - остаточна пропозиція 116 950 000,00 грн.;
• ТОВ «НАФТОГАЗМОНТАЖ» - остаточна пропозиціія 117 000 000,00 грн.;
• ТОВ "МОДУЛЬ ПРОЕКТ" – остаточна пропозиція 117 099 000,00 грн.;
• ТОВ «Спецдіагностика» - остаточна пропозиція 125 030 100,00 грн.
Відповідно до ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій була проведена автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації. Після оцінки пропозицій Замовник розглядав найбільш економічно вигідну пропозицію подану учасником торгів.
За результатами розгляду та оцінки поданих тендерних пропозицій по зазначеній закупівлі, у відповідності до вимог Закону було відхилено ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління №24».
Розгляд тендерних пропозицій проводився на підставі ч.4 ст.28 Закону та Порядку здійснення товарів, робіт і послуг в Публічному акціонерному товаристві «УКРТРАНСГАЗ», затвердженого наказом Товариства № 383 від 13.06.2017 р., а саме: починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки була визначена найбільш економічно вигідною. Тобто, починаючи з пропозиції ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління №24».
При розгляді (перевірці) тендерної пропозиції з інформацією та документами поданими учасником ПрАТ «Спеціалізоване монтажне управління №24» на їх відповідність вимогам тендерної документації, на відповідність кваліфікаційним критеріям згідно тендерної документації та вимог ст.16 Закону, а також щодо наявності підстав зазначених в ч.1 ст.17 Закону, Замовником було виявлено підстави для відхилення пропозиції Учасника згідно ст.30 Закону.
А саме:
Інформація про розрахунок вартості тендерної пропозиції у вигляді Кошторисної документації не містить витрати на покриття ризиків та інфляційні витрати на обладнання (відповідно розділу 4 Додатку №1 до тендерної документації).
Слід зазначити, що в р.4 Додатку №1 до тендерної документації (Інші вимоги) Замовником зазначена обов’язкова умова для учасників: «Відповідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п.п. 6.2.10; 6.2.12 до складу договірної ціни та відповідного до неї зведеного кошторисного розрахунку (ЗКР) включити витрати: - Кошти на покриття ризиків в розмірі 1,5% від суми глав 1-9 графи 4,5,6; - Кошти на покриття інфляційних витрат в розмірі 4% від суми глав 1-9 графи 4,5».
Крім того, в примітці до п. 1.4. р. ІІІ тендерної документації визначено, що Розрахунок вартості тендерної (цінової) пропозиції здійснюється у вигляді Кошторисної документації виконаної в програмному комплексі АВК-5 у версії не нижче 3.2.0. відповідно до Технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі (Додаток № 1 до тендерної документації). Вартість тендерної (цінової) пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко та остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень, та за будь-яких обставин не підлягають зміні або коригуван
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-07-25-001147-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ, Код ЄДРПОУ:31462406
Дата подання: 23 грудня 2017 15:16
Дата подання: 23 грудня 2017 15:16
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга щодо неправомірного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НАФТОГАЗМОНТАЖ" та про визнання переможцем ТОВ "МОДУЛЬ ПРОЕКТ".
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Зміни в скарзі
Дата: 25 грудня 2017 20:22
Рішення від 27.12.2017 № 9117.pdf
Дата публікації: 27 грудня 2017 21:56
Номер скарги: UA-2017-07-25-001147-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ, Код ЄДРПОУ:31462406
Дата подання: 25 грудня 2017 20:08
Дата подання: 25 грудня 2017 20:08
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга щодо неправомірного рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НАФТОГАЗМОНТАЖ" та про визнання переможцем ТОВ "МОДУЛЬ ПРОЕКТ".
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 28.12.2017 № 9184.pdf
Дата публікації: 28 грудня 2017 22:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2017 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24 |
125 024 254,19
UAH з ПДВ
|
116 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ |
122 102 861,38
UAH з ПДВ
|
117 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУЛЬ ПРОЕКТ" |
122 532 890,98
UAH з ПДВ
|
117 099 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Спецдіагностика |
125 030 100,00
UAH з ПДВ
|
125 030 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24 #04715664 |
Відхилено |
116 950 000,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2017 16:49
|
ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ #31462406 |
Відхилено |
117 000 000,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2017 17:06
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУЛЬ ПРОЕКТ" #39742962 |
Переможець |
117 099 000,00
UAH з ПДВ
|
15 грудня 2017 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2019 13:29
|
ЗПВД_1801000049.pdf | укладений |
23 квітня 2019 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2018 13:27
|
Дог.1801000049 Будівництво автоматизованої ГРС Яготин_1.pdf | укладений |
05 січня 2018 13:27
|