На сьогодні в системі:

Відкриті вакансії

Заступник керівника відділу професіоналізації сфери публічних закупівель


Чудова нагода зробити свій внесок в реформування країни!

В команді ProZorro, з’явилась чудова вакансія, ЗАСТУПНИКА КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ професіоналізації сфери публічних закупівель!

Наш відповідальний координатор з легкістю та натхненням виконує основні обов’язки:

Забезпечує координаційну та організаційну підтримку відділу та проектів.

Постійно комунікує з залученими сторонами та учасниками проектів.

Допомагає у плануванні, звітуванні, координуванні та поширенні результатів роботи відділу.

Готує та надає звітність щодо перебігу проектів відділу.

Аналізує зони ризику у всіх сферах роботи відділу.

Створює та запроваджує дієві процедури роботи відділу з питань оцінювання ефективності проектів.

Інформує керівника відділу щодо будь-яких відхилень від плану перебігу/виконання проектів.

Допомагає в підготовці матеріалів по проектах відділу для брифінгів, презентацій, зустрічей з зацікавленими сторонами.

Збирає та узагальнює результати по проектам.

Здійснює обмін інформацією з підрозділами організації та контактними особами, що визначені організацією.

Налагоджує ефективну співпрацю з членами команди.

Залучає нових партнерів.

Водночас наш колега має:

Досвід в сфері проектної діяльності.

Відмінні аналітичні та організаційні здібності, увагу до деталей.

Високорозвинені комунікативні навички та вміння вести переговори.

Вміння працювати в команді.

Досвід проводення моніторингу та оцінки.

Здатність до виконання кількох задач одночасно, які виконує в чітко визначенні терміни.

Достатній рівень володіння англійською мовою.

Високий рівень патріотичної мотивації та розуміння статусу реформ в Україні, проактивна громадянська позиція та орієнтація на результат головні риси нашого заступника керівника відділу!

Якшо вас зацікавила дана вакансія — просимо заповнити аплікаційну форму за посиланням https://goo.gl/forms/vo8Xz7nrSBS5l8542

Або надсилати резюме за адресою: vision.1106@gmail.com

Business Development Director


Загальні та управлінські вміння:
1. Вміння бачити велику картинку. Стратегічний погляд на процеси. Вміння визначати кінцеву мету та розставляти пріоритети

2. Орієнтація на досягнення результату

3. Вміння розбудовувати ефективні взаємовідносини, працювати зі стейкхолдерами (досвід B2G є перевагою)

4. Вміння аналізувати та ефективно використовувати інформацію, висувати та перевіряти гіпотези, інтерпретувати результати та робити управлінські висновки.

5. Саморозвиток та самоусвідомлення. Ресурсність та позитив

6. Вільна англійська мова

Професійні навички:
Сегментування та аналіз ринку, робота з ключовими клієнтами

Розвиток і формування партнерської мережі

Ефективна взаємодія з підрядниками. Ефективної комунікації та переговори

Побудова системи підтримки користувачів

Знання інструментів digital-marketing

Організація ефективної операційної діяльності

Формування ключових нефінансових показників ефективності бізнесу та забезпечення їх виконання

Системне навчання команди

Бажаний досвід та освіта:

Вища освіта
Досвід на позиції маркетинг-директора, new business director, бізнес девелопера, директора по роботі з клієнтами або заступника директора компанії
MBA, освіта в маркетингу та досвід в є-комерс проектах вітаються

Якщо вакансія вам зацікавила, надсилайте свої резюме на v.zadvornyy@prozorro.ua.

Головний спеціаліст в відділ Політики публічних закупівель


Електронна система публічних закупівель ProZorro активно розвивається і наразі шукає кандидата на посаду головного спеціаліста в відділ Політики публічних закупівель, який готовий доєднатися до команди, яка здійснює одну з найуспішніших реформ в Україні

Обов’язки:

ПОСТІЙНІ:

  • виконання доручень Кабінету Міністрів України та керівництва Мінекономрозвитку з питань публічних закупівель
  • підготовка листів-відповідей на запити суб'єктів сфери публічних закупівель щодо її удосконалення
  • участь у нарадах з питань функціонування системи публічних закупівель.

ПЕРІОДИЧНІ:

  • здійснення експертизи проектів законодавчих та нормативно-правових актів стосовно публічних закупівель
  • аналіз проблемних питань та розроблення пропозицій щодо удосконалення сфери публічних закупівель
  • вивчення світового досвіду у сфері державних закупівель

Вимоги до кандидата:

  • досвід роботи на аналогічній посаді — від 1-го року, в галузі — від 2-х років
  • розуміння порядку здійснення публічних закупівель
  • досвід роботи з системою Prozorro
  • вища освіта, бажано юридичного або економічного напрямку
  • бажане знання англійської мови
  • впевнений користувач ПК

Детальніше про реформу на https://prozorro.gov.ua

Якщо вас зацікавила дана вакансія — просимо заповнити аплікаційну форму за посиланням https://goo.gl/forms/vo8Xz7nrSBS5l8542

Фахівець із закупівель, уповноважена особа з проведення закупівель ДУ «Професійні закупівлі»

Цілі, мета, результати

Основним завданням фахівця із закупівель є напрацювання особливостей закупівель в інтересах державних замовників в рамках реалізації пілотного проекту зі створення та організації діяльності централізованої закупівельної організації. Досвід та напрацювання, отримані в результаті проведення закупівель будуть використані при підготовці особливостей створення та діяльності централізованих закупівельних організацій в Україні.

Посадові обов’язки та завдання

1. Комунікації з замовниками

- роз’яснює та консультує замовників щодо порядку взаємодії та передачі закупівель централізованій закупівельній організації (ЦЗО);

- виявляє потреби на закупівлю у замовників;

- бере участь у публічних заходах що проводяться для замовників з метою їх інформування про умови участі, приєднання до пілотного проекту та подальшої взаємодії;

2. Проведення процедури передачі замовлення від замовника до ЦЗО:

- направляє замовнику форми зведеної потреби;

- обробляє отримані результати,  зводить інформацію по різних замовленнях у зведену відомість, публікує зведену відомість;

- створює та публікує річний план закупівлі (РПЗ);

3. Проведення процедур закупівлі в інтересах замовників:

- розробляє тендерну  документацію, розміщує оголошення про аукціон в електронній системі «Прозорро»;

- розглядає та приймає рішення щодо скарг суб’єктів оскарження процедури закупівлі, надає роз’яснення щодо тендерної документації;

- проводить оцінку пропозицій учасників, відхиляє невідповідні пропозиції, визначає переможця торгів;

- публікує протоколи про визнання переможцем або відхилення пропозиції учасника, повідомляє замовників про визначення переможця і необхідність укладення договору; публікує договір, звіти по виконаним договорам та додатковим угодам  у системі Прозорро

Вимоги до кандидатів

- Наявність вищої освіти, вільне володіння українською мовою, володіння англійською буде перевагою;

- досвід роботи від 2 років у сфері закупівель;

- знання Закону України «Про публічні закупівлі» та підзаконних нормативно-правових актів

Період виконання контракту

12 місяців з 10.2017 по 09.2018р

Резюме направляйте до 10.10.2017 року на електронну адресу: e.silverstov@gmail.com

Фахівець із закупівель, уповноважена особа з проведення закупівель на користь ініціативи з реформування Директоратів

Цілі, мета, результати

На даний момент одним з найважливіших завдань, що має бути реалізована в цьому році, - це реформа державної служби для 13 міністерств шляхом створення так званих Директоратів -  висококваліфікованих та добре оплачених експертів. Державна установа «Професійні закупівлі» залучена для проведення консультацій та часткового впровадження закупівель в інтересах міністерств.

Основним завданням фахівця із закупівель буде підготовка технічних вимог  та примірної документації, консультування та проведення процедур закупівель на користь міністерств що є учасниками проекту зі створення Директоратів як частини реформи державної служби.

Посадові обов’язки та завдання

1. Надання консультацій та супровід при проведенні процедур закупівлі  на користь ініціативи з реформування Директоратів

- готовить примірну тендерну документацію для замовника;

- консультує щодо порядку проведення процедури закупівлі, визначення переможця, створення протоколів та інше

2. Проведення процедури передачі замовлення від замовника до ЦЗО 

направляє замовнику форми зведеної потреби;

- обробляє отримані результати,  зводить інформацію по різних замовленнях у зведену відомість, публікує зведену відомість;

- створює та публікує річний план закупівлі (РПЗ);

3. Проведення процедур закупівлі в інтересах замовників в рамках ініціативи з реформування Директоратів:

- розробляє тендерну  документацію, розміщує оголошення про аукціон в електронній системі «Прозорро»;

- розглядає та приймає рішення щодо скарг суб’єктів оскарження процедури закупівлі, надає роз’яснення щодо тендерної документації;

- проводить оцінку пропозицій учасників, відхиляє невідповідні пропозиції, визначає переможця торгів; публікує протоколи про визнання переможцем або відхилення пропозиції учасника; повідомляє замовників про визначення переможця і необхідність укладення договору, публікує договір;

- публікує звіти по виконаним договорам та додатковим угодам  у системі Прозорро

Результати що мають бути отримані наприкінці проекту

Проведено не менше 3 процедур закупівлі в інтересах замовників

Супроводжено  не менше ніж 4 процедури закупівлі які самостійно проводить замовник що включає в себе: підготовку примірної тендерної документації; консультування щодо порядку проведення процедури закупівлі, визначення переможця, створення протоколів та інше

Вимоги до кандидатів

- Наявність вищої освіти, вільне володіння українською мовою, володіння англійською буде перевагою;

- досвід роботи від 2 років у сфері закупівель;

- знання Закону України «Про публічні закупівлі» та підзаконних нормативно-правових актів

Період виконання контракту

3 місяців з 10.2017 по 12.2017 р.

Резюме направляйте до 10.10.2017 року на електронну адресу: e.silverstov@gmail.com

Фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку

Цілі, мета, результати

В рамках розвитку діяльності ДУ «Професійні закупівлі» та виконання завдань пілотного проекту зі створення централізованої закупівельної організації основним завданням фахівця-аналітика з дослідження товарного ринку буде створення технічні специфікації по найбільш розповсюджених товарних групах для забезпечення можливості державним замовникам швидко і зручно здійснювати закупівлю товарів за допомогою єдиного агрегованого каталогу товарів та послуг ЦЗО.

Посадові обов’язки та завдання

Дослідження ринку

- вивчення товарного ринку/ринку послуг (основні гравці, структура розподілення, об'єми ринку, економічна сила постачальників, ринкові ціни та моделі ціноутворення);

- аналітика публічних закупівель в системі Прозорро

Створення товарної номенклатури ЦЗО 

- опис технічних характеристик товарів що закупляються ЦЗО;

- створення уніфікованих характеристик для каталогу ЦЗО

Участь у проведенні тендерної процедури

- підготовка тендерної документації в частині технічних специфікацій та вимог;

- визначення очікуваної ціни для аукціонів;

- оцінка тендерних пропозицій учасника в частині технічних вимог

Аналіз  технічних регламентів та стандартів

- надання висновків щодо застосування технічних нормативів при проведені закупівлі;

- визначення переліку необхідних документів для підтвердження якості товарів;

- визначення шляхів і методів підтвердження якості товарів і послуг на етапі виконання договору

Взаємодія з постачальниками

- організація зустрічей, консультацій та переговорів;

- залучення до участі у тендерах;

- консультації з питань участі в тендерних процедура

Взаємодія з замовниками

- вивчення попиту;

- отримання зворотнього зв'язку

Вимоги до кандидатів

- Наявність вищої освіти, досвід роботи з дослідження ринку, розуміння принципів категорійного менеджменту, уміння працювати з великими масивами даних, вільне володіння українською мовою, володіння англійською буде перевагою;

Період виконання контракту

12 місяців з 10.2017 по 09.2018р.

Резюме направляйте до 10.10.2017 року на електронну адресу: e.silverstov@gmail.com

Lead for International Cooperation and Corporate development

Reform Initiative

Centralized Procurement Body (CPB) is the pilot project under the Ministry of Economic Development. It is realized by the State Institution “Profesiyni zakupivli” (Professional Procurement), wholly state owned legal entity, established under Decree #928 by the Cabinet of Ministers of Ukraine in December 2016.

The CPB is a part of the overall procurement system, making it more professional and thus, more efficient and transparent to civil society and private businesses. Its mission is professionalizing public procurement market, increasing creditability of the public organizations, increasing transparency and reduction of corruption, the involving business in public procurement, and consequently increasing competitiveness.

Main areas of activity of “Profesiyni zakupivli”:

  • Procurement using framework agreements and standard contracts will cover common goods and services
  • Procurement of specific contracts to provide goods and services that are not covered by the framework contracts
  • Development of standard tender documentation and the catalogue of template of technical specifications for Prozorro system and their integration into the system
  • Development of eCatalogue and eShop
  • Ensuring data openness
  • Education and training of professional buyers/skilled managers, who should be able to undertake procurement at professional level
  • Market and public procurement analytical services.
  • Consultancy advice to the market and procuring agencies.

Position Summary: 

Lead for International Cooperation and Corporate development will be responsible for advising in fundraising, establishing relations with international organizations, consulting in corporate development for CPB.

 

Duties and responsibilities

Establishing relations with International organizations and their representatives

Coordination of fundraising activity:

Identification and monitoring financial needs, forecasting of further needs

Control over CPB project’s budget, identifying potential gaps and avoiding any overlapping among donors

Communication with International donor organization’s representatives

Coordination of main accounting procedures

Foster lasting relationships with donors and other International organizations

Coordination of donor base, creation and submission of CPB project proposals

Monitoring and search for existing grant programs that meet the goals of CPB project

Development of key documents such as grant applications fulfillment, ToRs, presentations, justifications and etc.

Monitoring and participation in public and private meetings with donors and international organizations

Advising to CPB core team in reporting on CPB achievements and challenges

Consulting in CPB strategy development

Consulting in monetization concept creation for CPB further development in Ukraine

Advising in CPB project corporate development and implementation

Establishing relations with International organizations and agencies for experience exchange/ knowledge transfer purposes

Consulting and partly coordination of twinning program

Preparing and presenting materials for international events.

 

Proffered qualifications: 

Higher degree in Economics or other relevant subject

Work experience at least 5 years

Established relations with donors community in Ukraine

Experince in cooperation with international organization

Experience in advising on fundraising proven by track record

Experince in strategic consulting

Basic understanding of public procurement reform and pilot project: Centralized Procurement Body – will be an advantage

Ukrainian, English and Russian fluent

Focus on problem solving - result orientation

Ability to focus the team and control tasks fulfillment

Ability to set priorities and stick to deadlines

High level of motivation and pro-active civil position

  • Strong Knowledge of Microsoft Office and Google Docs
  • Ability to deliver high quality documentation
  • Ability to reserch and analyze big amount of data
  • Excellent communication skills, both written and oral.

Contract Duration and Timing:

The total duration of the consultancy is expected to be 6 months (starting from October 15 2017 to March 15, 2018), with possible extension, based in Kyiv.

Salary rate is discussed during interviewing.

To apply:

Submissions must be prepared in English and delivered electronically by 10:00 Kyiv time on October 09, 2017 to the following address: e.silverstov@gmail.com We do not welcome unsolicited phone calls.

Не знайшли цікаву вакансію але бажаєте приєднатись до команди ProZorro?

Якщо ви бажаєте долучитись до команди ProZorro, просимо заповнити ФОРМУ.

Блоги

Олександр Стародубцев
Директор Департаменту регулювання публічних закупівель
Турба Анастасія
Провідний аналітик
Аліна Бура
Головний аналітик системи